coinex
otetmarket
propification.com

قابلیت پرسش و پاسخ جیمیل به اندروید می‌آید؛ روشی جدید برای جستجوی صندوق ورودی با جمینی

روز گذشته گوگل از قابلیت پرسش و پاسخ جیمیل در اندروید خود رونمایی کرد. در واقع این روشی جدید برای جستجوی صندوق ورودی خود با کمک جمینی است.

اگر بخواهیم قابلیت پرسش و پاسخ جیمیل را توضیح دهیم باید بگوییم که شما با استفاده از آن می‌توانید در جیمیل سوالاتی درباره‌ی صندوق ورودی خود از جمینی بپرسید البته فعلا در سیستم عامل اندروید.

شما می‌توانید هر سوالی در خصوص ایمیل‌های خود دارید از جمینی بپرسید. قابلیت پرسش و پاسخ جیمیل پیش از این در در وب از طریق پانل کناری موجود بود.

قابلیت جدید درواقع همان است که به گوشی‌های اندروید آمده و انتظار می‌رود به زودی به iOS نیز راه پیدا کند.

قابلیت پرسش و پاسخ جیمیل به اندروید می‌آید؛ روشی جدید برای جستجوی صندوق ورودی با جمینی

به غیر از سوال پرسیدن، شما می‌توانید در انجام اموری مانند یافتن جزئیات خاص در ایمیل‌هایتان، نشان دادن ایمیل‌های خوانده نشده، مشاهده ایمیل‌هایی با یک فرستنده خاص یا خلاصه کردن ایمیل‌های مربوط به یک موضوع خاص از جمینی کمک بخواهید.

برای رسیدن به جمینی، در برنامه جیمیل در اندروید، روی ستاره سیاه جمنای در بالا سمت راست ضربه بزنید یا روی تراشه «خلاصه این ایمیل» کلیک کنید.

احتمالا 15 روز طول می‌کشد تا قابلیت پرسش و پاسخ جیمیل به دست همه برسد. قبل از آن باید بدانید که برای دسترسی به این ویژگی، باید Google One AI Premium داشته باشید یا در Gemini Business، Enterprise، Education، یا Education Premium عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر