coinex
otetmarket
propification.com

متقاضیان فردا منتظر اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو نباشند

اگر شما هم فکر می‌کردید که نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو فردا اعلام خواهد شد باید به شما بگوییم که منتظر نباشید. ایران‌خودرو با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فردا 11 شهریور فرآیند قرعه کشی انجام خواهد شد اما نتایج آن بعدا مشخص می‌شود.

ایران‌خودرو هفته پیش اعلام کرد که قرعه‌کشی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه انجام می‌شود. بسیاری از کاربران بر این گمان بودند که پس از آن نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو در همان روز مشخص می‌شود اما اینطور نیست.

از قرار معلوم نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو طی چند روز آتی مشخص خواهد شد. البته در آخرین اطلاعیه‌ی منتشر شده از سوی این تولیدکننده آمده است که پس از قرعه کشی و تعیین مشتریان منتخب بر اساس ظرفیت فروش، استعلام از نهادهای ذی‌ربط از جمله ثبت احوال، فراجا و… و تایید شرایط متقاضیان در طرح‌های مختلف فروش، انجام و فراخوان واریز وجه آغاز می‌شود.


از آنجایی که اخذ استعلام های مربوط به قرعه کشی نیاز به زمان دارد، اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو کمی به تعویق می‌افتد.

به هرحال کاربران می‌توانستند برای ثبت نام در قرعه‌کشی محصولاتی مانند تارا اتوماتیک، تارا دنده دستی، سورن پلاس XU7P، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ تیو ۳، پژو ۲۰۷ دنده دستی، هایما S5، هایما ۷X، هایما S7 پلاس، لونا GRE، بستیون NAT و ری‌را اقدام نمایند.

پس از آن هم در قالب فروش فوری و پیش فروش و یا در طرح های عادی، خودروهای فرسوده و مادران به دست کاربران می‌رسند. به هرحال آنطور که مشخص است کاربران برای اطلاع از نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو نیاز به صبر بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر