coinex
otetmarket
propification.com

FCC سامسونگ گلکسی S24 FE را تائید کرد؛ تصویر واقعی از این گوشی منتشر شد

سامسونگ به تازگی گوشی هوشمند جدید خود از سری Fan Edition یعنی گلکسی S24 FE ، را در سازمان FCC ایالات متحده ثبت کرد و این ثبت رسمی اولین تصاویر زنده از این گوشی را به ما ارائه داد.

سازمان FCC معمولا گوشی‌هایی که عرضه نشده‌اند را به نمایش نمی‌گذارد، اما این بار تصاویر جدیدی از Galaxy S24 FE را به نمایش گذاشت. اگرچه عکس‌ها از نزدیک گرفته نشده‌ و نمایشگر گوشی خاموش است، اما می‌توان شباهت‌های این گوشی با مدل‌های Galaxy S24 و Galaxy S24+ را تشخیص داد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات، تصویر و رنگ‌بندی گلکسی S24 FE

این عکس‌ها گوشی را در حال آزمایش برای الگوهای تشعشع نشان می‌دهند و به نوعی تأیید می‌کنند که تفاوت چندانی در طراحی گلکسی S24 FE با سایر S24 ها ندارد.

پیش از این، تصاویر رسمی گلکسی S24 FE به صورت آنلاین منتشر شده بود که جزئیات طراحی آن را فاش کرد. این گوشی دارای فریم آلومینیومی صاف و پنل جلویی و پشتی شیشه‌ای خواهد بود، مشابه با Galaxy S24 و Galaxy S24+، اما با حاشیه‌های متفاوت و کمتر یکدست. جدیدترین عضو خانواده سری S24 با رنگ‌بندی آبی، گرافیتی، نعناعی، نقره‌ای و زرد عرضه خواهد شد.

از لحاظ مشخصات فنی، این گوشی شباهت‌های بسیاری با Galaxy S24 و S24+ خواهد داشت. از جمله این شباهت‌ها می‌توان به استفاده از چیپست Exynos 2400 اشاره کرد. نکته جالب این است که در ایالات متحده نیز سامسونگ از این چیپست استفاده خواهد کرد، چرا که معمولاً در این بازار از چیپست‌های Snapdragon استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد تصمیم به استفاده از چیپست Exynos به دلیل هزینه بالای چیپست‌های پیشرفته Qualcomm گرفته شده‌ باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر