coinex
otetmarket
propification.com

سامسونگ با عرضه گلکسی A16 فورجی خانواده سری A را گسترش می‌دهد

سامسونگ آزمایش One UI را برای گوشی هوشمند جدید خود، گلکسی A16 فورجی آغاز کرده است. این خبر مهر تاییدی بر عرضه قریب الوقوع گوشی جدید سامسونگ، می‌زند. این دستگاه روی سرور OTA سامسونگ می‌آید تا رقابت در بازار گوشی‌های مقرون به صرفه را سخت‌‌تر کند.

گلکسی A16 فورجی پیش از این تست نرم افزار One UI را پشت سر گذاشته است  شماره ساخت نرم افزار کشف شده A165FXXU0AXH7 است. این واقعیت که گلکسی A16 فورجی این گوشی تنها یکبار مورد آزمایش قرار گرفته، نشان می‌دهد که غول فناوری کره‌ای هنوز مشغول توسعه این دستگاه است.

 


بیشتر بخوانید:


سری گلکسی A16 فورجی در راه است

گلکسی A16 فایوجی از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که اتفاقا چیپست قدرتمندی در دل خود جای داده است. با اینحال مشخصات گلکسی A16 4G نشان می‌دهمد که با یک گوشی میان‌رده طرفیم.

سری گلکسی A16 فورجی در راه است

گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید سامسونگ با شماره مدل «SM-A165F» و با نام گلکسی A16 4G به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED، چیپستی با عملکرد بالا، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین جلو 13 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد.

سامسونگ گلکسی A15 4G را در سه ماهه آخر سال 2023 عرضه کرد. هنوز تاریخ دقیق عرضه گلکسی A16 فورجی مشخص نیست اما انتظار می‌رود که از نسل قبلی خود پیروی کرده و اواخر سال جاری وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر