coinex
otetmarket
propification.com

قابلیت جدید گوگل پلی استور ؛ نصب یا بروزرسانی همزمان سه اپلیکیشن

برای سال‌ها، کاربران اندروید مجبور بودند برای نصب یا به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در دستگاه‌های خود از فروشگاه گوگل پلی صبر کنند تا هر برنامه به تنهایی نصب یا به‌روزرسانی شود. اما از ماه آوریل، گوگل به کاربران اجازه داد تا به طور همزمان دو اپلیکیشن را نصب کنند و اکنون این تعداد به سه اپلیکیشن یا بازی افزایش یافته است.

اگر بیش از سه بروزرسانی در انتظار داشته باشید و روی گزینه “بروزرسانی همه” کلیک کنید، گوگل پلی استور به طور همزمان شروع به دانلود و نصب بروزرسانی‌ها برای سه اپلیکیشن یا بازی می‌کند، در حالی که وضعیت بقیه اپلیکیشن‌ها به صورت “در انتظار” نمایش داده می‌شود.

قابلیت جدید گوگل پلی استور یکی از بهترین اقداماتی است که گوگل می‌توانست به فروشگاه خود اضافه کند؛ چراکه این قابلیت قطعا در زمان کاربران صرفه‌جویی خواهد کرد. اگرچه گوگل هنوز رسما این ویژگی را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسد که این غول جستجوی اینترنتی شروع به عرضه گسترده این ویژگی کرده است.

این قابلیت هم‌اکنون در هند مشاهده شده اما هنوز در همه دستگاه‌ها فعال نشده است. این یعنی، این تغییر از سمت سرور اعمال شده و صرفاً داشتن آخرین نسخه از گوگل پلی استور روی دستگاهتان ضمانت نمی‌کند که بتوانید سه اپلیکیشن را به صورت همزمان نصب یا بروزرسانی کنید. پس صبور باشید!

قابلیت جدید گوگل پلی استور ؛ نصب یا بروزرسانی همزمان سه اپلیکیشن

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر