coinex
otetmarket
propification.com

فروش طلا دست دوم ممنوع شد؛ با متخلفان چگونه برخورد می‌شود؟

چندی پیش خبر ممنوعیت فروش طلا دست دوم  در فضای مجازی منتشر شد. امروز رییس کمیسیون طلای اتاق اصناف ضمن تاکید این موضوع، نحوه برخورد با متخلفان را شرح داد.

از ابتدای تیر ماه سال جاری به منظور حمایت از تولید کنندگان و همچنین حمایت از مردم و خریداران برای جلوگیری از خرید طلاهای فاقد استاندارد، اجازه فروش طلا دست دوم از تمام  واحدهای صنفی سلب شد.

اکنون کیومرث امیریان رئیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر، نقره اتاق اصناف ایران، ضمن تایید خبر ممنوعیت فروش طلا دست دوم در این باره توضیح داد:« موضوع ممنوعیت فروش طلای دست دوم، تیر ماه ابلاغ شد منتهی جلساتی در مورد نحوه اجرای مواد ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی در حال برگزاری است تا برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف مصوبات قانونی وجود داشته باشد.»


بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 10 شهریور 1403


با متخلفان چگونه برخورد می‌شود؟

امیریان در پاسخ به این سوال که با متخلفان چگونه برخورد می‌شود؟ پاسخ داد:« هم اکنون یکی از مباحث اتاق اصناف ایران دستیابی به یک جمع بندی برای چگونگی برخورد با متخلفان است. البته به اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های سراسر کشور ابلاغ شده که در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اخطارهای لازم را بدهند تا زمانی که نحوه اجرای مواد ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی تعیین تکلیف شود.»

وی افزود:« تیم حقوقی اتاق اصناف ایران و وزارت صمت بابت نحوه برخورد با طلافروشان متخلف در حال برگزاری جلساتی به منظور دستیابی به یک جمع بندی نهایی هستند.»

رییس کمیسیون طلای اتاق اصناف همچنین عنوان کرد:« بنابراین در حال حاضر ضوابط اجرایی قوانین نظام صنفی ممنوعیت فروش طلای دست دوم از سوی اتاق اصناف و وزارت صمت در دست بررسی قرار دارد و پس از رسیدن به یک جمع بندی، ابلاغ می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص فروش طلا دست دوم  چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر