coinex
otetmarket
propification.com

خبر جدید از واریز مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

پس از بازنشستگان لشکری و کشوری، واریز مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز در حال پیگیری است و احتمالاً به ثمر بنشیند.

ماه‌ها است که بحث مبلغ متناسب‌سازی به میان است و دولت بارها از واریز مبلغ آن خبر داده است. باوجود اینکه واریزی دولت به حساب بازنشستگان چند بار به تعویق افتاده بود، اما درنهایت مبلغ 1 میلیون تومان متناسب سازی بازنشستگان کشوری و لشکری به حساب آنان واریز شده است. حال این سؤال پیش می‌آید که چرا بین بازنشستگان تأمین اجتماعی با دیگر بازنشستگان تبعیض وجود دارد؟ البته که علت این موضوع را کسی نمی‌داند غیراز سازمان برنامه و بودجه؛ از این سازمان خواسته شده شکاف بین بازنشستگان را بردارد. در ادامه خبرهای تازه بدست رسیده از واریز مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از ثبت نام وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی

واریز مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی درحال پیگیری است

چندی پیش مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به مبلغ 1 میلیوت تومان پرداخت. با توحه به این موضوع، هنوز خبری از واریز این مبلغ برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیست.

واریز مبلغ متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی درحال پیگیری است

به تازگی محمد اسدی، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی خبر از پیگیری واریز مبلغ علی‌الحساب برای این بازنشستگان داد. اسدی در این خصوص گفت:

«به جد پیگیر واریز 1 میلیون تومان علی‌الحساب تیرماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم؛ نباید بین بازنشستگان صندوق‌ها تبعیض قایل شوند.»

وی همچنین از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواسته از که شکاف و تبعیض بین بازنشستگان صندوق‌های مختلف خودداری کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عدم واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر