coinex
otetmarket
propification.com

فروش فوری نیسان دوگانه‌سوز آپشنال شهریور 1403 [+ شرایط و قیمت]

شرکت سایپا، طرح فروش فوری نیسان دوگانه‌سوز آپشنال شهریور 1403 را آغاز کرد. مشتریان توجه داشته باشند که موعد تحویل نیسان آبی کوتاه مدت است.

شرکن سایپا در جدیدترین طرح فروش محصولاتش، شرایط فروش نیسان دوگانه سوز آپشنال را اعلام کرده است. این طرح به صورت فروش فوری است و همانطور که می‌دانید در طرح‌های فروش فوری، خودرو پس از ثبت‌نام و واریز وجه با موعد تحویل کوتاه مدت مانند 15، 30 و نهایت 90 روزه به دست مشتریان می‌رسد.

رنگ در نظر گرفته برای این خودرو فقط آبی است و انتخاب دیگری وجود ندارد. جزئیات طرح فروش فوری نیسان دوگانه‌سوز آپشنال شهریور 1403 را در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش فوری نیسان دوگانه‌سوز آپشنال شهریور 1403

شرکت سایپا با هدف عرضه محصولات خود به بازار برجسب نیاز مشتری و تنظیم بازار، ثبت نام نیسان آبی دوگانه سوز آپشنال را از امروز یکشنبه، 11 شهریور 1403 رأس ساعت 10 صبح آغاز کرده است. زمان ثبت‌نام طبق اطلاعیه سایپا تا تکمیل ظرفیت است و زمان مشخص و ثابتی برای آن اعلام نشده است.

متقاضیان این خودرو لازم است حهات ثبت سفارش خود به سایت فروش محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ مراجعه کنند.

قیمت نیسان دوگانه سوز آپشنال 622 میلیون و 232 هزار تومان است و کل مبلغ باید در هنگام ثبت‌نام پرداخت شود. بنابر اعلام سایپا، محدودیت‌هایی برای این طرح مطابق با موارد زیر درنظر گرفته شده است:

  • هر کدملی فقط مجاز به خرید یک دستگاه خودرو است
  • شماره موبایل درج شده باید متعلق به فرد متقاضی باشد
  • شماره شبا بانکی، شماره حساب و شماره کارت با کدملی باید متعلق به متقاضی باشد

شرایط فروش فوری نیسان دوگانه‌سوز آپشنال شهریور 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش نیسان آبی دوگانه‌سوز چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر