coinex
otetmarket
propification.com

بار دیگر تصاویر اوپو Find X8 لو رفت؛ بنظر خبری از دکمه فیزیکی کپچر نیست!

با توجه به اطلاعات کنونی، به نظر می‌رسد گوشی‌های سری اوپو Find X8 در چین در ماه اکتبر عرضه خواهند شد. تا بحال اطلاعات خوبی از مشخصات این گوشی‌ها منتشر شده و حتی مدل معمولی Find X8 را در فضای واقعی دیده شده است.

اکنون چند عکس جدید از Oppo Find X8 در دنیای واقعی داریم که متأسفانه این گوشی در یک قاب ضخیم قرار دارد. در گزارش‌های قبلی به جزیره دوربین بسیار بزرگ این دستگاه اشاره شده بود که تصاویر جدید نیز آن را تائید می‌کنند. همچنین می‌توانیم ببینیم که قاب دارای بریدگی‌های کاملی برای میکروفون‌ها و حسگرهای بالای دستگاه است.


بیشتر بخوانید:


خبری از دکمه فیزیکی کپچر در اوپو Find X8 نیست

 این موضوع مهم به نظر می‌رسد زیرا بعید است که تولید کننده‌ی این قاب، بریدگی برای دکمه Capture که قرار است در سمت پایین راست گوشی باشد را فراموش کرده باشد. گفته شده که این دکمه به صورت لمسی بوده و دکمه‌ی فیزیکی واقعی نیست، بنابراین احتمالاً نمی‌توانید این دکمه را از طریق قاب ضخیم فشار دهید. همچنین می‌توانیم ببینیم که قاب دارای بریدگی‌های کاملی برای میکروفون‌ها و حسگرهای بالای دستگاه است.

طبق شایعات اخیر، اوپو Find X8 مانند برادر پرو خود، از چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9400 استفاده می‌کند. همچنین گفته می‌شود این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی “1.5K” 120 هرتز تخت است.

ظاهراً این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین زوم پریسکوپ 3 برابری خواهد بود. انرژی آن را یک باتری 5600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 واتی تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر