coinex
otetmarket
propification.com

مزایده عمومی فروش محصولات ایران خودرو [+ آگهی]

آگهی مزایده عمومی فروش محصولات ایران خودرو منتشر شد. ایران خودرو قصد دارد تعدادی از محصولات پلاک خورده و اوراقی خود را به فروش برساند.

ایران خودرو در نظر دارد تعدادی محدود از محصولات پلاک خورده کارکرده و اوراقی خود را در قالب مزایده اینترنتی به فروش برساند. برای شرکت در این مزایده نیاز است که به آدرس محل برگزاری مزایده محصولات ایران خودرو مراجعه کرده و در آنجا به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید.

برای شرکت در این طرح باید اطلاعات کامل و دقیق خود را در سایت فروش محصولات ایران خودرو درج کرده تا در زمان ثبت‌نام به مشکلی بر نحورید. چزئیات بیشتر مزایده عمومی فروش محصولات ایران خودرو را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.


مطالب بیشتر:


زمان مزایده عمومی فروش محصولات ایران خودرو

ایران خودرو در اطلاعیه خود گفته است که تعداد محدودی از خودروهای کارکرده دارای پلاک و اوراقی خود را به صورت مزایده عمومی اینترنتی به فروش می‌رساند. برای شرکت در این مزایده نیاز است که به سایت برگزاری مزایده‌های شرکت ایران خودرو مراجعه کرده و در آنجا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

زمان برگزاری مزایده از روز پنجشنبه، 15 شهریور بین ساعات 8:30 الی 15 تا روز یکشنبه، 18 شهریور 1403 خواهد بود. ضمناً گفته شده که به برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد و سایت‌های سودجو، جهت ارائه پیشنهاد صرفاً از طریق سایت مزایده ایران خودرو به نشانی https://auction.ikco.ir/ اقدام کنید.

زمان مزایده عمومی فروش محصولات ایران خودرو

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص برگزاری مزایده‌های فروش چیست؟ آیا تاکنون به این روش خودرو خریداری کرده‌اید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر