coinex
otetmarket
propification.com

تبلت گیمینگ رد مجیک با خنک‌کننده قوی برای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه می‌شود

ردمجیک قصد دارد تبلت گیمینگ بعدی خود را 5 سپتامبر معرفی کند. تبلت گیمینگ رد مجیک تاکنون در گزارش‌های متعددی آمده و بسیاری از مشخصات آن مشخص شده است.

اطلاعاتی که از منابع متعدد در ویبو منتشر شده نشان می‌دهند که تبلت گیمینگ رد مجیک به نسخه پیشرو اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده تا با ارائه عملکردی فوق‌العاده به عنوان رقیب گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت، یعنی 9S Pro فعالیت خود را آغاز کرد.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت گیمینگ رد مجیک

تبلت گیمینگ رد مجیک به وضوح 2.8K، نرخ نوسازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 840 هرتز مجهز شده است. تیزر دیگری منتشر شده که نشان می‌دهد این تبلت دارای یک تنظیم بلندگوی خطی چهار کاناله است که از DTS:X Ultra پشتیبانی کرده تا یک تجربه صوتی همه جانبه را ارائه دهد.

رد مجیک برای حفظ عملکرد بالای پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version و جلوگیری از هرگونه فشار حرارتی، سیستم خنک‌کننده ICE 2.0 Nine لایه PAD Magic Cooling را نیز به تبلت اضافه کرده است که از یک فن گریز از مرکز با سرعت بالا استفاده می‌کند.

مجرای هوای گردش داخلی سه بعدی، لوله حرارتی سطح PC و مواد مختلف دفع کننده حرارت از دیگر قابلیت‌هایی است که این تولید کننده در اختیار کاربران قرار داده است.

تبلت گیمینگ رد مجیک دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین 20 مگاپیکسلی در جلو است. جزئیات دیگری از این دستگاه  هنوز در دست نیست، با این حال، این مشخصاتی که تاکنون منتشر شده تصویر خوبی از آنچه که منتظرش هستیم،به ما می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت گیمینگ رد مجیک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر