coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات احتمالی آیکو Z9 Turbo+ لو رفت [+تاریخ عرضه]

اوایل سال جاری آیکو از گوشی هوشمند جدید خود، آیکو Z9 توربو با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 رونمایی کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این برند گوشی قدرتمند جدیدی به نام آیکو Z9 Turbo+ را برای بازار چین آماده می‌کند.

اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که بازه زمانی احتمالی آیکو Z9 Turbo+ را مشخص می‌کند. Digital Chat Station، اعلام کرد که آیکو Z9 Turbo+ در تاریخی بین اواسط تا اواخر سپتامبر وارد بازار چین می‌شود. زمان ورود این گوشی هوشمند به بازارهای بین‌المللی هنوز نامشخص است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی آیکو Z9 Turbo+

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، آیکو +Z9 توربو دارای صفحه نمایش OLED تخت 6.78 اینچی با رزولوشن 1.5K، نرخ نو سازی 144 هرتز و یک سنسور اثر انگشت نوری است که در صفحه نمایش قرار گرفته. انتظار می‌رود که این دستگاه بر روی اندروید 14 مبتنی بر OriginOS اجرا شود.

احتمالا این دستگاه از تراشه دایمنسیتی 9300 Plus قدرت می‌گیرد اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد پیکربندی رم و ذخیره‌سازی دستگاه وجود ندارد. انتظار می‌رود این گوشی دارای یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی باشد.

iQOO Z9 Turbo
iQOO Z9 Turbo

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با کمک OIS و لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی هم در قاب پشتی آیکو Z9 Turbo+ جای گرفته است.

البته سری Z9 دو عضو دیگر به نام‌های آیکو  Z9 و Z9x دارد که به ترتیب از چیپست‌های اسنپدراگون 7 نسل 3 و اسنپدراگون 6 نسل 1 استفاده می‌کنند. این مدل‌ها در کنار Z9 Turbo در فروردین ماه سال جاری در چین عرضه شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آیکو Z9 Turbo+ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر