coinex
otetmarket
propification.com

تاشوی جدید موتورولا با نام رمز Orion سال 2025 از راه می‌رسد

موتورولا بر روی تاشوی جدیدی کار می‌کند که در سال 2025 عرضه خواهد شد. تاشوی جدید موتورولا که با نام رمز Orion شناسایی شده آمده تا رقابت را در بازارهای تاشو را هیجان‌انگیزتر کند.

همانطور که گفته شد تاشوی جدید موتورولا با نام رمز Orion و شماره مدل XT2551-3 شناسایی شده است. از آنجایی که موتورولا Razr 50 Ultra با شماره مدل XT2451 عرضه شده بود، انتظار می‌رود شماره مدل جدید به موتورولا Razr 60 Ultra تعلق داشته باشد.

راهنمای خرید تکراتو

بهرحال هنوز مشخص نیست که تاشوی جدید موتورولا با چه نامی وارد بازار می‌شود اما پیشوند “XT25” تایید می‌کند که گوشی هوشمند جدید در سال 2025 عرضه خواهد شد.

موتورولا Razr 50 Ultra دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی LTPO AMOLED تاشو، چیپست کوالکام اسنپدراگون 8s  نسل 3، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده بود.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند تاشو جدید با ویژگی‌های پیشرفته‌تر و بهبودیافته‌تر عرضه شود؛ البته هنوز مشخصات فنی دستگاه جدید و اینکه در چه مناطقی عرضه می‌شود، مشخص نیست.

تاشوی جدید موتورولا با نام رمز Orion سال 2025 از راه می‌رسد

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاشوی جدید موتورولا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر