coinex
otetmarket
propification.com

چرا از فروشگاه های اینترنتی خرید کنیم

این روزها خرید آنلاین بیشتر از هر زمان دیگری رونق دارد. فرقی نمی‌کند که بخواهید چند قلم از لوازم آرایشی محبوبتان بخرید یا برای وعده غذایی روز، نان و خواروبار تهیه کنید! به لطف وجود اینترنت و فروشگاه‌های مجازی هر چیزی با یک کلیک ساده و در یک چشم بر هم زدن، پشت درب خانه فرستاده می‌شود.گرچه خرید از فروشگاه های اینترنتی مانند هر پدیده دیگری مخالفان و موافقان خود را دارد، اما آمارها نشان می‌دهند که این شیوه خرید تا امروز اقبال خوبی داشته و توانسته است جای خود را در میان اقشار جامعه به خوبی باز کند.

اما چرا مردم تا این اندازه خرید آنلاین را دوست دارند و ترجیح می‌دهند به جای مراجعه به فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، کالاهای دلخواهشان را به صورت اینترنتی سفارش دهند؟

مزایای فروشگاه اینترنتی

آخرین تحقیقات نشان داده‌ است که خرید اینترنتی نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا با سرعت باورنکردنی در حال رشد است و اغلب افراد این شیوه از خرید را به شیوه‌های سنتی و همیشگی ترجیح می‌دهند. اجازه دهید تا با شما از دلایل محبوبیت خرید آنلاین صحبت کنیم و به شما بگوییم که چرا بیشتر افراد به خرید از فروشگاه های اینترنتی روی آورده‌اند.

راحتی خرید آنلاین

اولین و مهم‌ترین دلیل محبوبیت خرید آنلاین، راحت بودن آن است! به جای آنکه شال و کلاه کنید و راهی فروشگاه مورد نظرتان شوید و بعد از ماندن در صف صندوق، کالای دلخواهتان را بخرید، می‌توانید به راحتی در حالی که روی صندلی محبوبتان نشسته‌اید یا حتی روی تخت دراز کشیده‌اید، در کمتر از چند دقیقه هر آنچه که لازم دارید را سفارش دهید.

خوبی دیگر خرید آنلاین در این است که می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و تنها با یک تلفن همراه، خریدتان را انجام داده و آن را در زمانی کوتاه پشت درب منزل تحویل بگیرید!

قابلیت امکان مقایسه

با شما که تعارف نداریم! تنها جایی که می‌توانید در آن هزاران کالا را کنار یکدیگر گذاشته و جزئیات آنها را با یکدیگر مقایسه کنید، همین فروشگاه‌های اینترنتی است!

درست است که در سال‌های اخیر چیدمان محصولات در ویترین فروشگاه‌ها به نحوی انجام شده است که بتوانید کالای دلخواهتان را با محصولات مشابه مقایسه کنید، اما مقایسه و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات، در خرید آنلاین بسیار ساده‌تر از خرید حضوری است!

علاوه بر این شما می‌توانید در بخش نظرات، تجربیات افراد دیگر را بخوانید و میزان رضایت آنها را درباره هر محصول به خوبی بررسی کنید. بدین ترتیب می‌توانید با اطمینان و خیال راحت، بهترین گزینه را از نظر کیفیت و قیمت تهیه نمایید.

چرا از فروشگاه های اینترنتی خرید کنیم

صرفه جویی در هزینه

بگذارید تا دلیل به صرفه بودن خرید آنلاین را با یک مثال ساده توضیح دهیم! شما برای هر خرید حضوری باید با ماشین شخصی یا سایر وسایل حمل و نقل، خودتان را به فروشگاه برسانید. اگر با ماشین خودتان هستید، ممکن است مجبور شوید بنزین بزنید یا برای توقف خودرو در پارکینگ مبلغ خاصی را پرداخت کنید.

اگر هم با تاکسی و دیگر وسایل نقلیه هستید، باید هزینه‌ای مشخص را به عنوان کرایه به راننده تحویل دهید. هزینه‌ای که شامل مسیر برگشت هم می‌شود! شاید این هزینه برای یک بار خرید، عدد کم و ناچیزی باشد اما فراموش نکنید که ممکن است مجبور شوید در هر ماه چند بار این مسیر را برای خرید طی کنید!

تا یادمان نرفته است بگوییم که هزینه ارسال بسیاری از خریدهای اینترنتی بسته به سقف خریدتان می‌تواند مجانی هم باشد! حالا منصفانه قضاوت کنید! خرید حضوری از فروشگاه به صرفه‌تر است و هزینه کمتری دارد یا خرید اینترنتی؟

تنوع بسیار بالا

خرید آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا کالای مورد نظرتان را از میان برندهای مختلف پیدا و انتخاب کنید. تنوع کالاها در خرید آنلاین به قدری زیاد است که احتمال دارد برای انتخاب محصول مورد نظرتان سردرگم شوید و بین خرید در میان انبوهی از برندها مردد بمانید.

در خرید آنلاین همچنین لازم نیست تا منتظر فروشنده بمانید که رنگ یا سایز دیگر را برایتان بیاورد. می‌توانید به راحتی روی گزینه رنگبندی و سایز کلیک کرده و چیزی را انتخاب کنید که باب سلیقه‌تان است.

قیمت‌های مناسب

در خرید آنلاین واسطه‌ها حذف می‌شوند و اغلب کالاها با قیمت واقعی خودشان به فروش می‌رسند. به همین دلیل است که بسیاری از محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی قیمت کمتری نسبت به مراکز حضوری دارند.

یک نکته مهم دیگر در خرید آنلاین، برگزاری جشنواره‌ها و کمپین‌های فروشگاه‌های اینترنتی است. اغلب کسب و کارهای مجازی با توجه به اعیاد و موقعیت‌های مختلف، تخفیف‌های چشمگیر و هیجان انگیزی را روی کالاهای خود قرار می‌دهند. شما می‌توانید به راحتی از تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروشگاه‌های اینترنتی مطلع شده و محصول دلخواهتان را با قیمتی کمتر از حالت عادی خریداری کنید.

بدون شلوغی و هرج و مرج

فرقی نمی‌کند که اول هفته باشد یا آخر هفته؛ اگر ساکن پایتخت باشید حتما به خوبی می‌دانید که این شهر پر دود و دم، در اغلب روزها با ترافیک، ازدحام خودروها و شلوغی دست و پنجه نرم می‌کند. اگر هم ساکن شهری کوچک و خلوت باشید، باز هم با شلوغی بازار و مراکز خرید در تعطیلات و آخر هفته‌ها آشنایی دارید!

خبر خوب این است که با خرید آنلاین دیگر لازم نیست به دل خیابان‌ها و ترافیک شهر بزنید و با دردسرهای پیدا کردن پارکینگ مواجه شوید. می‌توانید در حالی که روی صندلی لم داده‌اید، هر آنچه که می‌خواهید را سفارش داده و آن را تحویل بگیرید.

دسترسی ۲۴ ساعته به محصولات و خدمات

بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی، امکان خرید آنلاین را به صورت ۲۴ ساعته فراهم کرده‌اند تا مشتریان بتوانند در هر زمانی از شبانه‌ روز سفارش‌ خود را ثبت کنند. برخی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی که به صورت شبانه روزی فعالیت نمی‌کنند، اجازه می‌دهند تا مشتریان از گزینه «پیش سفارش» استفاده کنند. در این گزینه مشتریان می‌توانند در صورت تعطیل بودن فروشگاه، همچنان سفارش خود را ثبت کرده و آن را صبح روز بعد تحویل بگیرند.

چرا از فروشگاه های اینترنتی خرید کنیم

معرفی فروشگاه اینترنتی الانزا

یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید آنلاین، فروشگاه اینترنتی الانزا است که در آن انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبتی، لوازم شخصی برقی و عطر و ادکلن با بهترین کیفیت از برندهای ایرانی و خارجی عرضه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی الانزا همچنین از محبوب‌ترین مراکز خرید آنلاین است که در اغلب روزهای سال با ایجاد جشنواره‌ها و کمپین‌های مختلف، امکان خرید به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. در اغلب این جشنواره‌ها محصولات الانزا با تخفیف‌های باورنکردنی و پیشنهادات ویژه به فروش می‌رسند.

البته اگر به جشنواره‌ها یا کمپین‌های الانزا نرسیده‌اید نگران نباشید! الانزا یک فروشگاه همیشه در تخفیف است و همیشه روی بخشی از محصولات خود تخفیف‌های جذاب و هیجان انگیزی را ارائه می‌کند.

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای الانزا این است که می‌توانید برای خرید هر محصولی از سایت به صورت قسطی اقدام کنید. برای این منظور کافی است تا با نصب اپلیکیشن اسنپ، پیدا کردن فروشگاه الانزا در این پلتفرم و انتخاب گزینه اسنپ پی، خرید اقساطی خود را ثبت کرده و انجام دهید. اگر به اپلیکیشن اسنپ دسترسی ندارید، می‌توانید در وبسایت الانزا با انتخاب گزینه پرداخت قسطی اسنپ پی، تا سقف اعتبارتان از سایت خرید کنید.

سوالات متداول

چرا خرید اینترنتی از حضوری بهتره؟

صرفه جویی در هزینه، امکان مقایسه کالاها، خرید با تخفیف و دسترسی ۲۴ ساعته به محصولات و خدمات از جمله دلایل محبوبیت خرید اینترنتی در مقایسه با خرید حضوری هستند.

چرا از الانزا بخریم؟

وبسایت الانزا محصولات خود را با تنوع بالا، توضیحات کارشناسی و قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌کند. ارسال رایگان و سریع، فرصت بازگشت کالا و خدمات پس از فروش مناسب از دیگر مزایای خرید از الانزا به حساب می‌آیند.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر