coinex
otetmarket
propification.com

شانس برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو به تفکیک اعلام شد

حتماً برای شما هم سؤال شده است که شانس برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو چقدر است؟ این شرکت به تفکیک هر طرح فروش پرده از موضوع برداشت.

بالاخره روز گذشته قرعه کشی محصولات ایران خودرو برای طرح جدید فروش این شرکت برگزار شد. باوجود اینکه متقاضیان منتظر اعلام نتایج نهایی بودند، اما این مهم محقق نشد و ایران خودرو رسماً اعلام کرد که نتایج را هفته آینده اعلام خواهد کرد. حال برای همه سؤال است که شانس برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو چقدر است و آیا می‌توان امیدی به برنده شدن داشت؟ این موضوع از این جهت حائزاهمیت است که طبق آمار بیش از 3 میلیون نفر در مجموع هرسه طرح عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده شرکت کردند.

راهنمای خرید تکراتو

پیش‌تر نیز گفتیم که ایران خودرو 50 درصد از سهمیه تخصیص خودرو را به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، 20 درصد به طرخ حودروهای فرسوده و 30 درصد هم به طرح عادی اختصاص داده است. با این وجود متقاضیان عادی نمی‌توانند امیدی به برنده شدن در طرح داشته باشند. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شانس برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو اعلام شد

طبق آمار رسمی، 3 میلیون و 53 هزار و 129 نفر در طرح فروش ایران خودرو شرکت کردند. براساس این آمار، 2 میلیون و 245 هزارو 764 نفر در طرح فروش فوق‌العاده و 807 هزارو 365 نفر در طرح پیش‌فروش شرکت کردند.

آمار دیگر آمار به تعداد پروفایل ایجاد شده اشاره می‌کند. براین اساس تعداد 3 میلیون و 288 هزارو 964 نفر پروفایل ایجاد کرده اما 3 میلیون و 53 هزارو 129 نفر خودرو سفارش داده‌اند.

آمار مجموع متقاضیان به این شکل تفکییک شده است: «1 میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ ثبت تقاضا ویژه متقاضیان عادی، 1 میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ ثبت تقاضا برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ تقاضا برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و ۶۹ هزار و ۸۵۵ تقاضا برای خودروهای برقی ثبت شده است.»

آمار نهایی ثبت نام محصولات ایران خودرو نشان می‌دهد که ۵۴.۴ درصد در طرح عادی، ۳۵ درصد مادران ، ۸.۳ درصد خودروهای فرسوده و ۲.۳ درصد خودروهای برقی شرکت‌ کردند.

در پایان گفتنی است که شانس برنده شدن از سوی ایران خودرو به شرح زیر اعلام شده است:

شانس برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو اعلام شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اعلام آمار شرکت‌کنندگان در طرح فروش جدید ایران خودرو چیست؟ آیا شما به برنده شدن در این طرح امید دارید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر