coinex
otetmarket
propification.com

اپل برای خنک کردن سری آیفون 17 از لایه گرافیتی استفاده می‌کند

بر اساس گفته‌های مینگ-چی کو، تحلیلگر شرکت TF International Securities، اپل قصد دارد برای سری آیفون 17 از یک لایه گرافیتی استفاده کند و همچنین برای مدل آیفون ۱۷ پرو مکس، سیستم خنک‌سازی محفظه بخار (VC) را به کار گیرد.

به گزارش گیزموچاینا، برای کسانی که با لایه‌های گرافیتی و سیستم‌های خنک‌کننده محفظه بخار آشنایی ندارند، این فناوری‌ها به پخش حرارت در سطح بزرگ‌تری کمک می‌کنند و از طریق سطح بیرونی دستگاه، آن را به محیط اطراف انتقال می‌دهند.

راهنمای خرید تکراتو

این سیستم خنک‌کننده باعث می‌شود که اجزای کلیدی گوشی مانند پردازنده مرکزی (SoC) در دمای کنترل‌شده‌ای باقی بمانند و از کاهش کارایی دستگاه به دلیل گرمای بیش از حد جلوگیری می‌کند.

سیستم خنک کننده در سری آیفون 17

بهبود سیستم خنک‌سازی در آیفون 17 پرو مکس ممکن است به‌دلیل نیاز به حفظ کارایی ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی (AI) روی دستگاه ضروری باشد. این امر به دستگاه اجازه می‌دهد تا عملکرد بهتری داشته باشد یا از پایداری بیشتری برخوردار شود. این اولین باری است که اپل این نوع راهکارهای خنک‌سازی را در آیفون‌های خود به کار می‌برد.

شرکت اپل تاکنون به سیستم‌های خنک‌کننده توجه چندانی نداشته، اما به‌نظر می‌رسد پس از مشاهده قابلیت‌های پردازنده A17 Pro و نسل‌های بعدی آن، بالاخره تصمیم به بهبود راهکارهای خنک‌سازی گرفته است.

سیستم خنک کننده در سری آیفون 17

همچنین شایعات حاکی از آن است که مدل آیفون 17 پرو مکس 12 گیگابایت رم دارد، در حالی که سایر مدل‌ها به 8 گیگابایت رم مجهز خواهند شد. از آنجایی که آیفون 17 پرومکس از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره خواهد برد، انتظار می‌رود از رم 12 گیگابایتی نیز استفاده کند.

گفته می‌شود که سری آیفون 17 شامل چهار مدل آیفون خواهد بود: آیفون 17، آیفون 17 اسلیم، آیفون 17 پرو و آیفون 17 پرو مکس. به‌نظر می‌رسد که آیفون 17 پلاس با مدل آیفون 17 اسلیم جایگزین شود، مدلی که نه تنها باریک‌تر، بلکه کوچک‌تر نیز خواهد بود.

بر اساس گزارش‌های قبلی، آیفون 17 اسلیم ممکن است صفحه نمایشی به اندازه 6.55 تا 6.6 اینچ داشته باشد که از صفحه نمایش 6.7 اینچی آیفون 15 پلاس کوچک‌تر است. با این حال، انتظار نمی‌رود اپل تغییرات عمده‌ای در طراحی سری آیفون 17 نسبت به نسل قبلی آن ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر