coinex
otetmarket
propification.com

تاریخ رونمایی اینفینیکس Hot 50 5G و آیفون 16 اپل تایید شد

آخرین هفته اوت به پایان رسید و اکنون با رسیدن به سپتامبر، سرانجام زمان رونمایی از آیفون 16 اپل و اینفینیکس Hot 50 5G فرا رسیده است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، باریک‌ترین و مطمئن‌ترین گوشی هوشمند فایوجی اینفینیکس 5 سپتامبر (پنجشنبه 15 شهریور) رونمایی می‌شود. دیگر شگفتی این ماه یعنی آیفون 16 اپل که با چهار عضو آیفون 16، 16 پلاس، 16 پرو و 16 پرو مکس در 10 سپتامبر (سه‌شنبه 20 شهریور)، احتمالاً در کنار اپل واچ و واچ اولترا و AirPods جدید معرفی خواهند شد.

راهنمای خرید تکراتو

در این میان اطلاعاتی از گوگل پیکسل 9a نیز با نوار دوربین تقریباً صاف شنیده می‌شود. گوشی هوشمند جدیدی که اواخر سال به بازار راه می‌یابد. بد نیست در این گزارش نگاهی به فعالیت سایر برندها بیندازیم.

گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ یکی دیگر از شگفتی‌های پیش‌رو نازک‌تر و سبک‌تر از گوگل پیکسل 9 پرو XL و آیفون 16 پرو مکس است. این بدان معناست که گوشی جدید سامسونگ حتی از گلکسی S24 پرچمدار هم با وزن 232 گرم پیشی گرفته و با وزنی کمتر از 221 گرم عرضه خواهد شد.

یکی دیگر از محصولات هیجان‌انگیز فانتوم التیمیت 2، تاشوی سه تایی تکنو است. این گوشی از 6.48 اینچ شروع شده و به صفحه نمایش 10 اینچی 4:3 گسترش می‌یابد. تکنو هنوز برنامه دقیقی برای عرضه اولین دستگاه سه تاشو خود ارائه نکرده اما مطمئناً این محصول رنگ و بوی تازه‌ای به بازار تاشوها می‌دهد.

آیفون 16 پرو مکس ساختگی احتمالا همانی است که در Desert Titanium در یک ویدیوی عملی منتشر شد. البته مشخص نیست که با همان رنگ طلایی عرضه می‌شود یا پای یک رنگ جدید در میان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اینفینیکس Hot 50 5G و آیفون 16 اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر