coinex
otetmarket
propification.com

اطلاعیه مزایده بزرگ ایران خودرو [+ بخشنامه]

مزایده بزرگ ایران خودرو قرار است برای خودروهای تصادفی و آسیب دیده این شرکت برگزار شود. این مزایده به صورت اینترنتی برگزار می‌شود.

روز گذشته اطلاعیه مزایده عمومی محصولات ایران خودرو را منتشر و گفتیم که این شرکت قرار است از 15 الی 18 شهریور مزایده خودروهای پلاک خورده و اوراقی خود را در سایت برگزاری مزایده‌های ایران خودرو برگزار کند. این شرکت به غیر از این مزایده، مزایده‌ دیگری برگزار خواهد کرد که مربوط که خودروهای امداد خودرو است. این یعنی فقط خودروهای تصادفی ایران خودرو در این مزایده حضور دارند. لازم به ذکر است که آدرس مزایده با مزایده خودروهای پلاک‌خورده متفاوت است. جزئیات مزایده را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو


مطالب بیشتر:


جزئیات مزایده بزرگ ایران خودرو

ایران خودرو بنا دارد به نمایندگی از شرکت امداد خودرو، تعدادی از خودروهای تصادفی و آسیب‌دیده خود را از طریق مزایده عمومی و به صورت اینترنتی به فروش برساند. زمان برگزاری مزایده از روز چهارشنبه، 21 شهریورماه تا شنبه، 24 شهریور 1403 از ساعت 8:30 صبح لغایت 15:00 خواهد بود.

همانگونه که گفتیم مزایده شرکت امداد خودرو به صورت اینترنتی است؛ اما برای شرکت در آن می‌بایست به آدرس ذکر شده در بخشنامه فروش پایین مراجعه کرده و به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید.

ضمناً برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده سایت‌های جعلی و افراد سودجو، برای ارائه پیشنهاد قیمت صرفاً از طریق نشانی اینترنتی https://auction.ikco.ir/ مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که پیش‌نیاز اولیه شرکت در این مزایده ویرایش و درج اطلاعات شخصی دقیق در سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ است.

جزئیات مزایده بزرگ ایران خودرو

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص مزایده خودروهای تصادفی ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر