coinex
otetmarket
propification.com

قابلیت جدید Circle to Search گوگل ؛ اسکن بارکد و کدهای QR به‌صورت خودکار

قابلیت جدید Circle to Search گوگل که یکی از کارآمدترین فناوری‌های این‌ روزهاست، اخیرا آپدیتی را دریافت کرده که کاربران را قادر می‌سازد با اسکن بارکدها و کدهای QR در اسرع وقت به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

قابلیت جدید Circle to Search گوگل که با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده، اکنون می‌تواند بارکدها و کدهای QR را از طریق دوربین گوشی به‌طور خودکار اسکن کند. با اسکن این کدها، اطلاعات مورد نیاز شما فوراً نمایش داده می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

به گفته میشال رحمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X (و به نقل از Android Authority)، این قابلیت جدید توانسته کارایی و سرعت دستیابی به اطلاعات را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.

قابلیت جدید Circle to Search گوگل دسترسی به اطلاعات را ساده‌تر می‌کند

قابلیت Circle to Search گوگل اساساً به عنوان یک ابزار جستجوی بصری هوشمند عمل می‌کند که می‌تواند آنچه را که روی صفحه نمایشگر گوشی شما قرار دارد تحلیل کند و بر اساس آن اطلاعاتی را ارائه دهد. اگر کد QR روی صفحه نمایش شما باشد، این قابلیت به‌طور خودکار آن را اسکن می‌کند و شما نیازی به انجام هیچ‌گونه عملیات اضافی نخواهید داشت.

قابلیت جدید Circle to Search گوگل دسترسی به اطلاعات را ساده‌تر می‌کند

یکی از ویژگی‌های جذاب این قابلیت، نمایش لینک‌های کارآمد به شکل چیپ‌های کوچک است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی به وب‌سایت مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. گوگل در ماه ژوئیه برای اولین بار این قابلیت را معرفی کرد و اکنون این ویژگی روی تعداد بیشتری از دستگاه‌ها، از جمله گوشی گلکسی S23 Ultra که ما از آن استفاده می‌کنیم، در حال راه‌اندازی است.

این قابلیت جدید قطعاً به ارتقاء تجربه کاربری و تسهیل دسترسی به اطلاعات کمک خواهد کرد و کاربران می‌توانند با سهولت بیشتری نسبت به قبل از امکانات جستجوی بصری استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر