coinex
otetmarket
propification.com

تغییر در مبلغ یارانه معیشتی ؛ شایعه یا واقعیت؟

چند روزی تا واریز یارانه شهریورماه باقی مانده و شایعاتی از تغییر در مبلغ یارانه معیشتی بوجود آمده ست. آیا مبلغ یارانه تغییر می‌کند؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

دو روز پیش خبر دادیم که در دو یارانه جدید در شهریورماه به حساب یارانه‌بگیرن واریز خواهد شد. نخست یارانه معیشتی 400 هزار تومانی به علاوه 120 هزار تومان اضافه برای جبران بخشی از معیشت افراد و دوم یارانه تشویقی با هدف مصرف بهینه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها واریز می‌شود. این خبر شایعات بسیاری را در فضای مجازی و رسانه‌ها ایجاد کرد و یارانه‌بگیرن گمان می‌کنند که تغییر در مبلغ یارانه معیشتی ایجاد شده ست. در این مورد سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

تغییر در مبلغ یارانه معیشتی

سازمان هدفمندی یارانه‌ها به شایعات درخصوص تغییر مبلغ یارانه معیشتی پایان داد. این سازمان صراحتاً اعلام کرد که هیچگونه تغییری در مبلغ یارانه معیشتی ایجاد نشده است. بدین ترتیب، مبلغ یارانه معیشتی برای دهک های اول تا سوم به ازای هر نفر همان 400 هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان است.

تغییر در مبلغ یارانه معیشتی

گفتنی‌است که برخی خبرگزاری‌ها به اشتباه از تغییر در مبلبغ یارانه معیشتی خبر داده بودند و همین موضوع در فضای مجازی دست به دست شده است.

لازم به ذکر ست که یارانه معیشتی شهریورماه برای سه دهک اول در تاریخ 25 شهریور و یارانه معیشتی دهک‌های 4 تا 9 نیز در تاریخ 31 شهریور به حساب یارانه بگیران واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شایعات بوجود آمده چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر