coinex
otetmarket
propification.com

گلکسی M05 سامسونگ بزودی وارد بازار هند خواهد شد

گلکسی M05 سامسونگ که پیش از این در چندین وب‌سایت‌ مربوط به تأییدیه‌ها دیده شده بود، اکنون صفحه پشتیبانی آن در وب‌سایت سامسونگ هند فعال شده است. این امر نشان می‌دهد که احتمالاً زمان زیادی تا عرضه رسمی این گوشی در هند باقی نمانده است.

با توجه به اینکه مدل قبلی این سری یعنی گلکسی M04 در سال 2022 معرفی شد، به نظر می‌رسد که زمان عرضه مدل جدید فرا رسیده باشد. براساس اطلاعات منتشر شده در صفحه پشتیبانی این گوشی که توسط وب‌سایت MySmartPrice مشاهده شده است، مدل گلکسی M05 با شماره مدل SM-M055F/DS شناخته می‌شود و دارای ۴ گیگابایت حافظه رم است.

راهنمای خرید تکراتو

گلکسی M05 سامسونگ احتمالا یک همزاد دارد

اخیراً این گوشی در وب‌سایت‌های مربوط به سازمان BIS هند و Wi-Fi Alliance نیز مشاهده شده. براساس اطلاعاتی که وب‌سایت‌های تأییدیه، منتشر شده، به نظر این گلکسی M05 سامسونگ احتمالا همزادی به نام گلکسی F05 با شماره مدل شماره مدل SM-E055F/DS داشته باشد. این شباهت به این دلیل جالب است که گلکسی M04 و گلکسی F04 نیز دستگاه‌های مشابهی بودند.

طراحی احتمالی گلکسی M05 سامسونگ

اگر فرض کنیم که گلکسی M05 و F05 مشابه هستند، ممکن است گلکسی M05 دارای همان طراحی گلکسی F05 باشد. به این معنی که این گوشی ممکن است دارای یک بریدگی U شکل برای دوربین سلفی در جلو و پشتی از جنس چرم وگان باشد.

این طراحی به سری گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ جلوه‌ای تازه خواهد بخشید. در حال حاضر اطلاعات زیادی از گوشی Galaxy M05 در دسترس نیست، جز اینکه احتمالا مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از دو سیم کارت و Wi-Fi دو بانده خواهد بود.

مشخصات مدل قبلی: گلکسی M04

برای مقایسه، بد نیست به مشخصات مدل قبلی این سری یعنی گلکسی M04 اشاره کنیم. این گوشی از یک صفحه نمایش 6.5  اینچی HD+ از نوع LCD، پردازنده MediaTek Helio P35، دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی در پشت، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی بود. گلکسی M04 با قیمت 8/499 روپیه برای نسخه پایه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر