coinex
otetmarket
propification.com

اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 منتشر شد

اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 منتشر شد. این دو مدل که در اوایل ماه ژوئیه معرفی شدند، قرار است همانند سری Galaxy S24 تا هفت سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و امنیتی دریافت کنند.

به‌گزارش phonearena، این شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید تا نسخه 21 و به‌روزرسانی‌های امنیتی تا تابستان 2031 می‌شود. در ابتدا، به‌روزرسانی‌های امنیتی به صورت ماهانه منتشر خواهند شد. اما برای شروع این چرخه به‌روزرسانی، نیاز به یک به‌روزرسانی اولیه بود که اکنون در دسترس قرار گرفته است.

راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 اولین بار در اروپا منتشر شده است

تا پیش از این، گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 با پچ امنیتی ماه ژوئن کار می‌کردند، اما اکنون اولین به‌روزرسانی رسمی خود را دریافت کردند. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی زد فلیپ 6 حدود 580 مگابایت حجم دارد و نسخه فریمور دستگاه را به F741BXXU1AXH7 ارتقا می‌دهد.

برای گلکسی زد فولد 6 نیز این به‌روزرسانی کمی کوچک‌تر است و حدود 573 مگابایت حجم دارد که فریمور آن را به نسخه F956BXXU1AXH7 ارتقا می‌دهد. هر دو دستگاه با این به‌روزرسانی، پچ امنیتی ماه اوت را دریافت می‌کنند. پچ امنیتی ماه سپتامبر هنوز برای هیچ دستگاهی در دسترس نیست، بنابراین این نسخه فعلاً آخرین نسخه موجود است.

اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 همچنین بر بهبود “پایداری و قابلیت اطمینان” دستگاه تمرکز دارد، هرچند جزئیات دقیقی ارائه نشده است. برخی بهینه‌سازی‌های جزئی نیز انجام شده که معمولاً در اولین به‌روزرسانی برای یک دستگاه جدید انتظار می‌رود. هنوز مشخص نیست که چه مشکلات خاصی مورد بررسی قرار گرفته‌اند، اما بر روی دستگاه‌های تست شده، فریمور اولیه به‌خوبی عمل می‌کرد.

اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 منتشر شد

گوشی‌های Galaxy Z Flip 6 و Z Fold 6 از قابلیت به‌روزرسانی بدون وقفه پشتیبانی نمی‌کنند

یک نکته قابل توجه اما قابل پیش‌بینی این است که گوشی‌های Galaxy Z Flip 6 و Z Fold 6 از قابلیت به‌روزرسانی بدون وقفه (seamless updates) پشتیبانی نمی‌کنند. با توجه به اینکه سامسونگ این ویژگی را در اوایل سال جاری در Galaxy A55 معرفی کرد، انتظار می‌رفت که این قابلیت در همه مدل‌های جدید Galaxy نیز قرار داده شود.

با اینحال در این دو دستگاه که جزء بهترین گوشی‌های 2024 سامسونگ نیز به شمار می‌روند این خصیصه دیده نمی‌شود و در زمان نصب بروزرسانی، گوشی علنا بلا استفاده خواهد شد.

این به‌روزرسانی اکنون در هلند، بلژیک و دیگر نقاط اروپا در دسترس است. کاربران می‌توانند آن را مستقیماً از طریق تنظیمات دستگاه، بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار، دانلود و نصب، دریافت کنند یا منتظر بمانند تا دستگاه به‌طور خودکار آنان را از در دسترس بودن به‌روزرسانی مطلع کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر