coinex
otetmarket
propification.com

اپل دیگر گوشی با پنل‌های LCD تولید نخواهد کرد؛ آیفون SE هم به نمایشگر OLED مجهز شد

اپل پس از مدتی طولانی تصمیم به استفاده از پنل‌های OLED در آیفون‌های اصلی خود گرفت، اما آیفون SE همچنان به تکنولوژی ارزان‌تر LCD پایبند بود. با این حال، این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد و بر اساس گزارش‌های جدید، آیفون SE بعدی از صفحه نمایش OLED بهره خواهد برد، احتمالا سال آینده عرضه خواهد شد.

براساس گزارش gsmarena، آیفون SE جدید نیز پنل OLED خواهد داشت که این اطلاعات شایعات پیشین را تأیید می‌کند. به این ترتیب، اپل دیگر گوشی هوشمندی با پنل‌های LCD تولید نخواهد کرد، موضوعی که به ضرر شرکت‌های Japan Display و Sharp خواهد بود، چون این دو شرکت تأمین‌کنندگان LCD برای آیفون‌ها بودند و هیچ‌کدام پنل‌های OLED برای گوشی‌ها تولید نمی‌کنند (البته JDI پنل‌های کوچک OLED برای اپل واچ تولید می‌کند).

راهنمای خرید تکراتو

استفاده از صفحه‌نمایش اولد در آیفون SE

گزارش‌ها حاکی است که اپل سفارشات خود برای نمایشگرهای OLED آیفون SE جدید را به شرکت چینی BOE و کره‌ای LG محول کرده است. در حال حاضر، سامسونگ حدود نیمی از پنل‌های OLED مورد نیاز برای آیفون‌ها را تأمین می‌کند، LG سهمی معادل 30 درصد دارد و BOE نیز 20 درصد باقی‌مانده را تأمین می‌کند.

به گفته شرکت تحقیقات بازار بریتانیایی Omdia، امسال تعداد پنل‌های OLED ارسالی برای گوشی‌های هوشمند از پنل‌های LCD پیشی خواهد گرفت. جای تعجب است که این تغییر زمانی طولانی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر