coinex
otetmarket
propification.com

وان‌پلاس قصد دارد با وان‌پلاس اوپن 2 رکورد باریک‌ترین گوشی تاشو بشکند

رقابت برای ساخت باریک‌ترین و پیشرفته‌ترین گوشی تاشو، بیش از هر زمان دیگری هیجان‌انگیز شده است. در حال حاضر، گوشی Honor Magic V3 به عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو موجود در بازار شناخته می‌شود. اما شرکت‌های بزرگ دیگری نیز در این رقابت حضور دارند که در تلاش‌اند تا بهترین محصول را ارائه دهند. یکی از این شرکت‌ها، وان‌پلاس است.

به گزارش phonearena، سال گذشته، وان‌پلاس اولین گوشی تاشوی خود با نام OnePlus Open را روانه بازار کرد که توانست توجهات زیادی را جلب کند. این گوشی نه تنها به دلیل سیستم دوربین فوق‌العاده‌اش مورد تحسین قرار گرفت، بلکه طراحی بدنه باریک آن و صفحه‌نمایش با حداقل چین‌خوردگی در وسط نیز از ویژگی‌های برجسته آن بود.

راهنمای خرید تکراتو

OnePlus Open 2 باریک‌ترین گوشی تاشو بازار می شود؟

اخیراً Digital Chat Station پستی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرد (در حال حاضر پست حذف شده است) که در آن ادعا شده بود، گوشی جدید وان‌پلاس به نام OnePlus Open 2 ممکن است از نظر باریکی در حد و اندازه‌های آنر مجیک V3 باشد که ضخامت آن 9.2 میلی‌متر است. در واقع، این کاربر در ادامه اشاره کرده که ممکن است این دستگاه به باریک‌ترین گوشی تاشو بازار تبدیل شود.

پست دیجیتال چت استیشن در ویبو درباره وان پلاس پلاس اوپن 2

لازم به ذکر است که احتمالا (وان پلاس اوپن 2) OnePlus Open 2 نسخه‌ای بازسازی‌شده از گوشی اوپو فایند N5 باشد، همان‌طور که OnePlus Open اصلی نیز نسخه بازسازی‌شده‌ای از اوپو فایند N3 بود که برای کاربران غربی عرضه شده بود.

با این حال، DCS دقیقا اعلام نکرده که ضخامت این گوشی جدید چقدر خواهد بود، اما اشاره کرده که ضخامت آن حدود “9.x” میلی‌متر خواهد بود، که فضای کمی برای شکست دادن رقیب اصلی‌اش از آنر باقی می‌گذارد.

بر اساس این اطلاعات فاش‌شده، OnePlus Open 2 از صفحه‌نمایش تاشوی 2K، چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 و سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ بهره خواهد برد. همچنین، به نظر می‌رسد که این گوشی مجهز به یک اسلایدر هشدار خواهد بود، مانند آنچه که در گوشی‌های قبلی وان‌پلاس وجود داشت.

همچنین، در یک افشای اطلاعات دیگر که کمی قبل‌تر منتشر شده بود، آمده است که OnePlus Open 2 دارای یک باتری بسیار قوی خواهد بود که از بسیاری از گوشی‌های معمولی و حتی گوشی‌های تاشوی موجود در بازار بزرگتر است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر