coinex
otetmarket
propification.com

هواوی رتبه اول بازار جهانی پوشیدنی‌ها در سه‌ماهه دوم را کسب کرد

در دوره زمانی آوریل تا ژوئن (سه‌ماهه دوم سال)، مجموعاً 43.7 میلیون دستگاه پوشیدنی مچی (دستبندهای هوشمند و ساعت‌های هوشمند) به بازار عرضه شد و هواوی در این دوره در رتبه اول بازار جهانی پوشیدنی‌ها از نظر تعداد محموله‌ها و سهم بازار قرار گرفت.

طبق آخرین داده‌های ردیاب تجهیزات پوشیدنی IDC، هواوی با نرخ رشد سالانه بسیار قابل توجه 42% و تعداد محموله جهانی 8.9 میلیون دستگاه، سهم بازار 20.3 درصدی را به دست آورد.

راهنمای خرید تکراتو

چین بازار اصلی محرک برای پوشیدنی‌ها بود که در آن هواوی حدود 6 میلیون دستگاه مچی را عرضه کرد و سهم بازار خود را به 38.4 درصد گسترش داد. باوجود موفقیت هواوی، بازار جهانی پوشیدنی‌های هوشمند کاهش جزئی 0.7 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته را تجربه کرد.

رتبه اول بازار جهانی پوشیدنی‌ها در سه ماهه دوم 2024 به هواوی رسید

هواوی شاهد تقاضای بالایی برای دستبندها و ساعت‌های هوشمند خود بود و دستگاه Watch Fit 3 به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل رشد در سراسر جهان نقش داشت. این برند همچنین موفق به گسترش سهم بازار خود در اروپا مرکزی و شرقی، خاورمیانه و آفریقا و آمریکای لاتین شد.

رتبه اول بازار جهانی پوشیدنی‌ها در سه ماهه دوم 2024 به هواوی رسید

شیائومی با 5.9 میلیون دستگاه عرضه شده و سهم بازار 13.5 درصدی در رتبه دوم جهانی قرار گرفت. سری ردمی شیائومی به‌عنوان محرک اصلی رشد خدمت کرد در حالی که دستگاه‌های پیشرفته‌تر مانند Watch S3 و Watch 2 نیز عملکرد خوبی داشتند.

اپل با 5.7 میلیون دستگاه عرضه شده و سهم بازار 13.1 درصدی در رتبه سوم قرار گرفت. کوپرتینو به دلیل رقابت شدید قیمتی از رقبای چینی خود، کاهش 12 درصدی در تعداد محموله‌ها نسبت به سال گذشته را تجربه کرد.

رتبه اول بازار جهانی پوشیدنی‌ها در سه ماهه دوم 2024 به هواوی رسید

سامسونگ 3.3 میلیون دستگاه پوشیدنی را در این دوره عرضه کرد و دستگاه Galaxy Fit 3 به‌عنوان محرک اصلی رشد آن عمل کرد. گروه BBK که شامل برندهایی مانند اوپو، ویوو و ریلمی می‌شود، با 2.9 میلیون دستگاه و سهم بازار 6.6 درصدی در رتبه پنجم قرار گرفت، که به لطف تقاضای قوی برای مدل‌های ساعت کودکان آن در چین بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر