coinex
otetmarket
propification.com

آنر از عرضه اولین لپ تاپ جهان با نمایشگر اولد 4320 هرتز PWM Dimming خبر داد

آنر با عرضه جهانی لپ تاپ MagicBook Art 14 در رویداد IFA Berlin 2024، سری لپ تاپ‌های جدید خود را گسترش داد. این لپ تاپ پیش از این در چین رونمایی شده بود.

به گزارش gizmochina، آنر با لپ تاپ MagicBook Art 14 تلاش کرده با ترکیب عملکرد بالا و طراحی نوآورانه، دیدگاه خود را درباره بالا بردن بهره‌وری ‌به‌وسیله‌ی هوش مصنوعی در دستگاهی با فرم فاکتور کوچک به نمایش بگذارد.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات لپ تاپ MagicBook Art 14

لپ تاپ آنر مجیک بوک آرت 14 از یک نمایشگر لمسی 14.6 اینچ 3.1K OLED با نسبت تصویر 3:2 و رزولوشن 2080×3120 پیکسل برخوردار شده است. نسبت نمایشگر به بدنه‌ی این دستگاه به 97 درصد می‌رسد و از نرخ نوسازی 120 هرتز و HDR پشتیبانی می‌کند.

حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 700 نیت است و از تکنولوژی PWM Dimming 4320 هرتز بهره می‌برد. به این معنی که با کاهش سو سو زدن تصویر، از چشم‌ها محافظت می‌کند. این نمایشگر همچنین از حالت e-Book و Dynamic Dimming پشتیبانی می‌کند تا از آسیب و خستگی چشمان کاربر جلوگیری شود.

مشخصات لپ تاپ MagicBook Art 14

لپ تاپ آنر MagicBook Art 14 از پردازنده اینتل Core Ultra 5 یا Core Ultra 7 بهره می‌برد و با پردازنده گرافیکی Intel Arc جفت شده است. این لپ تاپ آنر با چنین سیستم پردازشی می‌تواند هم برای کاربران خلاق حرفه‌ای مناسب باشد و هم کاربرانی که برای انجام دادن کارهای مختلف خود، به سیستم قدرتمندی نیاز دارند.

آنر، لپ تاپ جدید MagicBook Art 14 را به چندین ویژگی هوش مصنوعی مجهز کرده که نقش موثری در افزایش بهره‌وری و کارایی دارند. آنر در طراحی لپ تاپ جدیدش با مایکروسافت نیز همکاری کرده و MagicBook Art 14 را به ویژگی‌های Copilot، از جمله Intelligent Email Management ،Real-time Transcription و Data Visualization مجهز کرده است. علاوه‌براین، سیستم‌عامل Turbo 3.0 که با هوش مصنوعی هدایت می‌شود، می‌تواند با تحلیل الگوی مصرف کاربر، مصرف انرژی را بهینه‌سازی کرده و به این ترتیب، تعادل بین عملکرد و مصرف باتری را برقرار کند.

لپ تاپ MagicBook Art 14 همچنین در بخش تنظیمات صدا نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. این لپتاپ از تکنولوژی صدای فضایی آنر برخوردار شده و از طریق 6 اسپیکر، صدایی فراگیر را به گوش کاربر می‌رساند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این لپ تاپ جدید آنر باید به میکروفون‌های مجهز به هوش مصنوعی اشاره کرد که حذف نویز عالی و جذب صدای فوق‌العاده‌ای دارند. لپ تاپ آنر MagicBook Art 14 برای محافظت از حریم خصوصی نیز ویژگی خوبی را در نظر گرفته است. در این دستگاه از دوربین مغناطیسی Smart Eye استفاده شده که به حفظ حریم خصوصی کمک می‌کند. همچنین، کاربران می‌توانند این دوربین را به‌صورت فیزیکی بپوشانند تا حریم خصوصی بیشتری داشته باشند.

لپ تاپ آنر مجیک بوک آرت 14 در رنگ‌های سبز، خاکستری و سفید عرضه می‌شود. اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت آن در دست نیست.

نظر شما درباره لپ تاپ جدید آنر چیست؟ آیا ترجیح می‌دهید لپ تاپ را از برندهایی بخرید که اعتبار بیشتری در این زمینه دارند یا اینکه به برندهایی مثل آنر هم اعتماد می‌کنید؟ دیدگاه خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر