coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش اقساطی KMC A5 شهریور 1403 [+ شرایط و قیمت]

کرمان موتور، طرح فروش اقساطی KMC A5 شهریور 1403 را اعلام کرد. کرمان موتور در اقدامی عجیب قیمت KMC A5 را به شدت افزایش داده است.

کرمان موتور در جدیدترین طرح فروش محصولات خود، طرح فروش اقساطی KMC A5 شهریور 1403 را اعلام کرده است. در این طرح قیمت KMC A5 به شدت افزایش یافته و همین مورد بخت این شاسی‌بلند را برای خرید کاهش داده است.

راهنمای خرید تکراتو

مونتاژکار کرمانی در شرایط فروش KMC A5 اعلام کرده است که امکان سفارش این خودرو به دو صورت فروش با اقسط 12 ماهه و فروش با اقساط 24 ماهه وجود دارد. نکته دیگر پرداخت مبلغ علی‌الحساب A5 است که برای هردو طرح یکسان است. در ادامه مطلب می‌توانید شرایط خرید و ثبت نام KMC A5 را مشاهده کنید.

طرح فروش اقساطی KMC A5 شهریور 1403

کرمان موتور ثبت نام شاسی‌بلند KMC A5 را از روز یکشنبه، 18 شهریور تا شنبه، 31 شهریور 1403 آغاز خواهد کرد. لازم به ذکر است که برای ثبت‌نام حتماً باید به نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور در سراسر کشور مراجعه کنید.

بالا گفتیم که دو شرایط فروش اقساطی در نظر گرفته شده است. در اولین شرط متقاضیی باید 1 میلیارد تومان پیش‌پرداخت خودرو را پرداخت و مابقی خودرو با اقساط 12 ماهه پرداخت کند. اما در شریط دوم همان 1 میلیاردو تومان پرداخت شده و مابقی بهای خودرو در اقساط 24 ماهه پرداخت می‌شود.

قیمت جدید KMC A5 معادل 1 میلیاردو 415 میلیون تومان شده است؛ در صورتی که قیمت قبل KMC A5 معادل 1 میلیاردو 286 میلیون تومان بوده است. این یعنی قیمت این شاسی بلند 165 میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته است. لازم به ذکر است که سند خودرو تا پایان پرداخت تمامی اقساط در رهن کرمان موتور خواهد ماند و در این مدت امکان فروش خودرو وجود ندارد.

طرح فروش اقساطی KMC A5 شهریور 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش شاسی بلند کرمان موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر