coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش اقساطی پیکاپ KMC T9 با قیمت جدید [+ شرایط]

کرمان موتور، طرح فروش اقساطی پیکاپ KMC T9 را اعلام کرد. در این طرح قیمت پیکاپ KMC T9 افزایش یافته است. جزئیات ثبت سفارش در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

کرمان موتور در کنار طرح فروش اقساطی KMC A5 ، طرح فروش اقساطی پیکاپ KMC T9 را نیز اعلام کرده است. با نگاهی به این دو طرح فروش، می‌توان مشاهده کرد که کرمان موتور نیز مانند بسیاری از خودروسازان کشور، قیمت محصولات خود را افزایش داده است.

راهنمای خرید تکراتو

در توضیح شرایط فروش شاسی بلند A5 گفتیم که شرکت مونتاژکننده دو شرایط اقساطی برای این خودرو درنظر گرفته است. این شرایط برای KMC T9 نیز وجود دارد. پس بدین صورت برای سفارس جدیدترین پیکاپ کرمان موتور می‌توانید از بین دو مدت بازپرداخت 12 و 24 ماهه، یکی را انتخاب کنید. جزئیات شرایط فروش پیکاپ KMC T9 را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

جزئیات طرح فروش اقساطی پیکاپ KMC T9

بردار کوچکتر KMC T8 که یک پیکاپ دو دیفرانسیل جذاب است، در جدیدترین طرح فروش کرمان موتور ویژه شهریور 1403 فعال شده است. انتظار از جدیدترین پیکاپ کرمان موتور این است که بتواند موفقیت برادر بزرگترش را کسب کند و حتی از او نیز بهتر باشد.

برای ثبت نام KMC T9 با شرایط فروش 12 ماهه باید مبلغ  1 میلیاردو 470 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز کنید. همچنین برای ثبت‌نام این پیکاپ آفرودی با شریط 24 ماهه می‌بایست همین مبلغ پرداخت شده و مابقی بهای خودرو در اقساط معین مندرج در بخشنامه فروش کرمان موتور پرداخت شود.

قیمت جدید KMC T9 معادل 2 میلیاردو 217 میلیون تومان است که با 191 میلیون تومان افزایش، یک افزایش نجومی داشته است.

ثبت نام KMC T9 نیز از روز یکشنبه، 18 شهریور آغاز شده و تا شنبه، 31 شهریور 1403 ادامه خواهد داشت. ضمناً برای ثبت نام می‌بایست به سایت فروش محصولات کرمان موتور به نشانی https://customer.kermanmotor.ir/ مراجعه کنید.

جزئیات طرح فروش اقساطی پیکاپ KMC T9

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش جدیدترین پیکاپ کرمان موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر