coinex
otetmarket
propification.com

فهرست دستگاه‌های دریافت‌کننده به‌روزرسانی One UI 6.1.1 سامسونگ اعلام شد

سامسونگ امروز صبح به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را برای سری گوشی‌های گلکسی S24 در کره جنوبی منتشر کرد. اکنون این شرکت فهرست دستگاه‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد و تاریخ‌های انتشار نرم‌افزار جدید را اعلام کرده است.

به گزارش sammobile، همانطور که انتظار می‌رفت، این به‌روزرسانی بیشتر برای دستگاه‌های پرچم‌دار سری گلکسی S، گلکسی تب S و گلکسی Z منتشر خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ اعلام کرد که این به‌روزرسانی برای گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی S23 FE، گلکسی S23، گلکسی S23+، گلکسی S23 اولترا، گلکسی S24، گلکسی S24+، گلکسی S24 اولترا، گلکسی تب S9، گلکسی تب S9+، گلکسی تب S9 اولترا، گلکسی Z Flip 5و گلکسی Z Fold 5 منتشر کرده است.

سامسونگ اعلام کرده که گوشی گلکسی S24 امروز (5 سپتامبر) در کره جنوبی به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را دریافت خواهد کرد. این به‌روزرسانی در 9 سپتامبر در اروپا و آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. دیگر دستگاه‌های گلکسی در هفته‌های آینده این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

بررسی ویژگی‌های به‌روزرسانی One UI 6.1.1

این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدید بسیاری مرتبط با هوش مصنوعی Galaxy در زمینه‌های ارتباطات، خلاقیت و بهره‌وری به همراه دارد. برخی از این ویژگی‌های جدید شامل حالت شنیداری جدیدی برای مترجم است که به شما امکان می‌دهد به زبانی که ترجیح می‌دهید، به صحبت‌های یک نفر گوش دهید. این ویژگی برای گوش دادن به کلاس‌ها یا ارائه‌ها بسیار مفید است.

با استفاده از حالت Composer در Chat Assist، می‌توانید به راحتی ایمیل‌ها و پست‌های شبکه‌های اجتماعی را با زبان و سبک متناسب بنویسید. شما می‌توانید چند کلمه درباره آنچه می‌خواهید بگویید تایپ کنید و Composer جملات کاملی برای شما ایجاد خواهد کرد. ویژگی پاسخ‌های پیشنهادی که با استفاده از زمینه مکالمه، پاسخ‌های پیشنهادی ارائه می‌دهد، به سری گلکسی S24 اضافه خواهد شد. این ویژگی در ابتدا با گلکسی Z Flip 6 معرفی شد.

با Sketch to Image، شما می‌توانید یک طرح ساده را بکشید تا با استفاده از هوش مصنوعی به تصویری حرفه‌ای تبدیل شود. ویژگی Circle to Search قابلیت حل مسائل پیچیده ریاضی و تشخیص موسیقی را دارد.

ویژگی Note Assist بهبود یافته، ترجمه و خلاصه‌نویسی یادداشت‌ها را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید هم‌زمان با نوشتن یادداشت‌ها، صدای خود را ضبط کنید و به سرعت صوت را به متن تبدیل کنید. این ویژگی در Samsung Notes در دسترس است. علاوه بر این، شما می‌توانید متن داخل فایل‌های PDF را به طور مستقیم بدون تبدیل این فایل‌ها به یادداشت‌های معمولی، تغییر دهید. متن داخل فایل‌های PDF (شامل نمودارها و تصاویر) به زبانی که ترجیح می‌دهید، تبدیل خواهد شد.

با استفاده از Portrait Studio، می‌توانید عکس‌های خود را به تصاویر متحرک یا به سبک آبرنگ تبدیل کنید. ویژگی Instant Slow Mo با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 بهبودهای عملکردی بیشتری به خود خواهد دید. با این به‌روزرسانی جدید، گوشی‌های سامسونگ همچنین از کدک بی‌سیم Samsung Scalable Codec SSC UHQ پشتیبانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر