coinex
otetmarket
propification.com

مجیک پد 2 با نمایشگر OLED 3K 144 هرتزی و اسنپدراگون 8s نسل 3 جهانی می‌شود

آنر امروز در IFA روی صحنه رفت تا جدیدترین گوشی تاشو خود، مجیک‌وی 3 را معرفی کند. البته این تنها محصول شرکت آنر نیست که در این مراسم رونمایی شده است. مجیک پد 2 هم آمده تا به عنوان رقیب قدری ظاهر شود.

بر اساس گزارش gizmochina، آنر در مراسم خود علاوه بر مجیک‌وی 3 از یک تبلت جدید به نام مجیک پد 2 نیز رونمایی کرد. یک تبلت ممتاز که به عنوان رقیب در برابر دستگاه هایی مانند وان پلاس Pad 2  و گلکسی Tab S9 قرار خواهد گرفت.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات مجیک پد 2 آنر

مجیک پد 2 آنر با طراحی براق، قابل حمل بودن را در اولویت قرار داده. این تبلت با ضخامت 5.8 میلی‌متر و وزن تقریبی 555 گرم، استفاده و حمل آن را برای کاربران بسیار آسان کرده است.

بخش مرکزی MagicPad 2 صفحه نمایش 12.3 اینچی OLED آن است. این پنل دارای رزولوشن 3K است، با فرکانس 144 هرتز به‌روزرسانی می‌شود و حداکثر روشنایی 1600 نیت را ارائه می‌کند.

مجیک پد 2 با نمایشگر OLED 3K 144 هرتزی و اسنپدراگون 8s نسل 3 جهانی می‌شود

آنر برای کاربرانی که نگران خسته شدن چشم خود هستند، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها مانند نمایشگر AI Defocus و کم‌نور کردن PWM با فرکانس بالا 4320 هرتز را برای به حداقل رساندن خستگی در طول استفاده طولانی مدت را در نظر گرفته است.

البته ویژگی‌های بصری تنها نقطه قوت نیستند. این این تبلت دارای IMAX Enhanced و گواهی DTS برای تجربه صوتی فراگیر است و فناوری صوتی فضایی خود آنر وجود دارد که ظاهراً میدان صوتی را در مقایسه با مدل قبلی MagicPad 25٪ افزایش می‌دهد.

مجیک پد 2 داخل بدنه‌ی خود جدیدترین چیپست اسنپدراگون8s  نسل 3 را برای انجام چند وظیفه‌ای آسان و بازی قابل اعتماد در خود جای داده است. همه اینها توسط یک باتری بزرگ 10050 میلی‌آمپر ساعتی پشتیانی می‌شود که از طریق یک آداپتور 66 واتی شارژ می‌شود.

مجیک پد 2 با نمایشگر OLED 3K 144 هرتزی و اسنپدراگون 8s نسل 3 جهانی می‌شود

این تبلت در بخش نرم‌افزاری خود نسخه جدید MagicOS 8.0 Honor که بر روی Android 14 ساخته شده را اجرا می‌کند. این سیستم‌عامل دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند “Magic Portal” است که به شما امکان می‌دهد با یک اقدام به برنامه‌ها و خدمات در سراسر دستگاه‌ها دسترسی داشته باشید. ویژگی‌های اضافی هوش مصنوعی دیگری مانند تبدیل صدا به متن، زیباسازی دست خط و تشخیص فرمول هم وجود دارد.

کاربران یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 9 مگاپیکسلی در جلو دارند. از دیگر ویژگی های قابل توجه می‌توان به بلوتوث 5.3، سه میکروفون و صدای فضایی با ترکیب کراس اوور هشت بلندگو و پشتیبانی از آنر مجیک پنسیل 3 (فروش جداگانه) اشاره کرد.

مجیک پد 2 در رنگ‌های سفید و مشکی در سراسر جهان عرضه شده و برای پیکربندی حافظه 12 + 512 گیگابایتی در اروپا 599 یورو قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر