coinex
otetmarket
propification.com

دستگیری مجدد مدیر سابق سامسونگ به اتهام افشای فناوری های تراشه به چین

مدیر سابق سامسونگ چوی جینسوگ، که سال گذشته به اتهام افشای فناوری‌های تراشه سامسونگ به چین، به‌ویژه به شرکت فاکسکان، متهم شده بود، مجدداً با مشکلات قضایی مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دادگاه مرکزی سئول حکم بازداشت جدیدی برای چوی جینسوگ، به دلیل اتهامات تازه‌ صادر کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

چوی در ژوئیه 2023 به دلیل جاسوسی صنعتی دستگیر و در نوامبر همان سال با وثیقه آزاد شد. با این حال، در آوریل 2024 تحقیقات جدیدی درباره او و یکی از کارکنان سابق سامسونگ به اتهام افشای فناوری‌های تراشه سامسونگ آغاز شد.

وکیل چوی جینسوگ در مصاحبه با رویترز تأیید کرد که این مدیر سابق سامسونگ اکنون با اتهامات جدیدی در ارتباط با فناوری‌های پردازش تراشه 20 نانومتری DRAM که توسط این غول فناوری کره‌ای توسعه داده شده، روبرو است.

دادگاه سئول حکم به دستگیری مجدد مدیر سابق سامسونگ داد

اگرچه او هنوز به خاطر این اتهامات جدید مجرم شناخته نشده، دادگاه مرکزی سئول به دلیل احتمال فرار چوی از کشور قبل از شروع محاکمه، حکم بازداشت او را صادر کرد. در جریان محاکمه سال گذشته، چوی جینسوگ به سرقت فناوری‌ها و نقشه‌های کارخانه‌های سامسونگ متهم شد.

اطلاعاتی که چوی به دست آورده بود و قصد داشت به رقبا بفروشد، قرار بود به فاکسکان کمک کند تا یک کارخانه تراشه جدید در چین بسازد. با این حال، هیچ اتهامی به فاکسکان، شرکت سامو آرشیتکتس اند انجنیئرز و هانمی‌گلوبال نسبت داده نشده است.

چوی جینسوگ قبل از اینکه سال گذشته به جاسوسی صنعتی متهم شود، نزدیک به دو دهه برای سامسونگ کار کرده بود و سپس در سال 2001 به شرکت SK Hynix پیوست. او به سامسونگ در توسعه تراشه‌های حافظه DRAM کمک کرده بود.

در اخبار دیگر، گزارش شده که سامسونگ در حال آزمایش یک سیستم امنیتی جدید مبتنی بر تشخیص چهره است تا از افشای اسرار تجاری و فناوری‌های ارزشمند خود جلوگیری کند. با این حال، این سیستم جدید که تا حدی مزاحم محسوب می‌شود، به دلیل نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی از سوی اتحادیه‌های کارگری مورد انتقاد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر