coinex
otetmarket
propification.com

تبلت گیمینگ رد مجیک نوا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی شد

رد مجیک از تبلت گیمینگ جدید خود با نام رسمی Nova رونمایی کرد. تبلت گیمینگ رد مجیک نوا نسل جایگزین تبلت Red Magic Tablet است که سال گذشته معرفی شده بود.

به گزارش gsmarena، تبلت جدید رد مجیک مثل نسل قبلی خود، به بهترین تراشه‌ی موجود در بازار مجهز شده است. این تبلت گیمینگ جدید از جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 برخوردار شده؛ نسخه AC که به‌عنوان نسخه‌ی پیشتاز شناخته می‌شود و حداکثر فرکانس پردازشی هسته‌ی اصلی Cortex-X4 آن به 3.4 گیگاهرتز می‌رسد.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات تبلت گیمینگ رد مجیک نوا

تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 در این تبلت جدید گیمینگ با نسخه‌های رم و حافظه 12/256، 16/512 گیگابایت و یک نسخه رده‌بالاتر با رم 24 گیگابایت و حافظه 1 ترابایت جفت شده است.

مشخصات تبلت گیمینگ رد مجیک نوا

نمایشگر تبلت Red Magic Nova در ابعاد 10.9 اینچ ساخته شده و رزولوشن آن 1800×2880 پیکسل است. این نمایشگر با نسبت تصویر 16:10 از نرخ نوسازی 144 هرتز پشتیبانی می‌کند. این تبلت گیمینگ همچنین از تکنولوژی سوپر رزولوشن برای بازی گنشین ایمپکت برخوردار شده تا نمایش جلوه‌های بصری را بهبود ببخشد.

رد مجیک در تبلت مخصوص بازی جدید خود از باتری 10100 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده که برای یک تبلت 10.9 اینچی فوق‌العاده است. این باتری با حداکثر توان 120 وات شارژ می‌شود و به‌گفته‌ی رد مجیک، در مدت 15 دقیقه شارژ آن به 50 درصد می‌رسد. به این ترتیب، شارژ کامل آن احتمالا فقط 45 دقیقه طول می‌شود.

از دیگر مشخصات تبلت گیمینگ رد مجیک نوا می‌توان به دوربین سلفی 20 مگاپیکسل و دوربین اصلی 50 مگاپیکسل در پنل پشتی اشاره کرد.

تبلت جدید گیمینگ رد مجیک نوا به‌لطف چهار ردیف اسپیکر می‌تواند تجربه بازی را بسیار لذت‌بخش کند. همچنین، موتور لرزش خطی بزرگ محور x برای ایجاد بازخوردهای واضح و دقیق نیز می‌تواند نقش بسیار موثری در بهبود تجربه گیمینگ داشته باشد. تبلت Red Magic Nova ویژگی‌های ویژه‌ای را برای بازی‌های Peace Elite ،Asphalt 9 ،PUBG Mobile و Knives Out ارائه می‌کند.

رد مجیک برای اطمینان از عملکرد پایدار این سیستم سخت‌افزاری قدرتمند، یک سیستم خنک‌کننده 9 لایه را در نظر گرفته و در کنار آن از فن‌های خنک‌کننده‌ای استفاده کرده که با سرعت 20000 RPM کار می‌کنند.

تبلت جدید گیمینگ رد مجیک نوا

تبلت رد مجیک نوا با طراحی آیکانیک نیمه‌شفاف عرضه می‌شود. در ساخت این دستگاه از آلومینیوم و شیشه استفاده شده است. همچنین، نورپردازی RGB هم جذابیت آن را بیشتر می‌کند. Red Magic Nova در رنگ‌های خاکستری و سفید به بازار می‌آید.

این تبلت گیمینگ جدید در بازار چین عرضه شده و به‌زودی روانه‌ی بازارهای جهانی می‌شود. نسخه‌ی پایه با رم 12 و حافظه 256 گیگابایت آن با قیمت 565 دلار عرضه می‌شود. قیمت مدل رم 16 و حافظه 512 گیگابایت آن حدود 635 دلار است. نسخه رده بالاتر با رم 24 و حاافظه 1 ترابایت نیز با قیمت 790 دلار به فروش می‌رسد.

نظر شما درباره مشخصات تبلت گیمینگ رد مجیک نوا چیست؟ آیا ترجیح می‌دهید با تبلت بازی کنید یا گوشی گیمینگ؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر