coinex
otetmarket
propification.com

سامسونگ با نسخه One UI 6.1.1 انتقال فایل‌ها را آسان‌تر می‌کند

سامسونگ با هر نسخه جدید از رابط کاربری One UI، بهبودهای زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در نسخه One UI 6.1.1 نیز همین روند دنبال شد.

این نسخه جدید که برای اولین بار در ژوئیه با گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 عرضه شد، تغییر کوچکی در رابط کاربری اعمال کرده که فرآیند کپی و انتقال فایل‌ها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

نسخه One UI 6.1.1 و رابط کاربری جدید برای کپی و جابه‌جایی فایل‌ها

در این به‌روزرسانی، سامسونگ یک عنصر جدید در اپلیکیشن مدیریت فایل خود به نام “My Files” معرفی کرده است. این قابلیت هنگام کپی یا انتقال فایل‌ها از یک محل به محل دیگر ظاهر می‌شود. زمانی که فایلی را انتخاب و برای کپی یا انتقال آن اقدام می‌کنید، یک پنجره پاپ‌آپ در پایین صفحه ظاهر می‌شود که پوشه‌های موجود در حافظه داخلی یا فضای ابری (Cloud) را نشان می‌دهد.

این پنجره پاپ‌آپ دارای تب‌هایی در بالای صفحه است که دسترسی به مکان‌های ذخیره‌سازی داخلی، حافظه‌های جانبی (مثل کارت‌های حافظه) و فضای ابری را آسان‌تر می‌کند. در ویدئو مشخص است که این پنجره پاپ‌آپ گزینه‌هایی از جمله Google Drive، حافظه داخلی (Internal Storage)، و OneDrive را نمایش می‌دهد.

پس از اتمام عملیات انتقال یا کپی فایل، یک پیام پاپ‌آپ دیگر در پایین صفحه ظاهر می‌شود که به شما امکان می‌دهد به سرعت به پوشه‌ای که فایل در آن قرار گرفته است، دسترسی پیدا کنید.

نسخه One UI 6.1.1 فعلاً فقط در دستگاه‌های گلکسی جدید ارائه می‌شود

در حال حاضر، این رابط کاربری جدید فقط در دستگاه‌های گلکسی Z فلیپ 6، گلکسی S24 پلاس، S24، گلکسی و گلکسی زد فولد 6 در دسترس است؛ زیرا تنها این دستگاه‌ها از One UI 6.1.1 پشتیبانی می‌کنند. اما در آینده، این قابلیت به سایر گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی که به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را دریافت کنند، نیز ارائه خواهد شد.

این بهبودهای جدید در مدیریت فایل‌ها، تجربه کاربری را برای کاربران ساده‌تر و سریع‌تر کرده و دسترسی به مکان‌های ذخیره‌سازی مختلف را به راحتی ممکن می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر