coinex
otetmarket
propification.com

ربات major تلگرام چیست؟+ راهنمای کامل درآمد زایی

پلتفرم تلگرام قابلیت هایی برای بازی و سرگرمی در اختیار کاربران خود قرار می دهد که از میان آن ها می توان به میجر اشاره کرد. این ربات تلگرامی مزایای ویژه ای برای کسب درآمد در اختیار کاربران قرار می دهد و به سرعت در حال محبوب شدن است. مکانیسم متفاوت این بازی و ارتباط آن با توکن توین کوین در تلگرام قابلیت های منحصر به فردی در این ربات به وجود آورده است. این بازی رقابت و سرگرمی را در کنار هم در اختیار کاربران قرار می دهد.

میجر (Major) چیست؟

ربات major تلگرام یک ربات ویژه برای رتبه بندی است که با قابلیت های نوآورانه ای در بستر تلگرام ارائه می شود. سیستم رتبه بندی میجر (Major) برای امتیاز دهی به بازیکنان این برنامه مورد استفاده قرار می گیرد و این امتیازها را بین شرکت کنندگان تقسیم می کند. شما می توانید با فعالیت در این بازی به تدریج تون کوین کسب کرده و کسب درآمد کنید.

راهنمای خرید تکراتو

این بازی از چند بخش بندی اساسی تشکیل شده که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. گردونه شانس میجر (Major)
  2. مینی گیم
  3. قابلیت دعوت از دوستان
  4. گسترش شبکه های ارتباطی

با استفاده از هر یک از بخش های نام برده شده به سهولت در این برنامه امتیاز به دست می آورید. این سیستم به کاربران انگیزه می دهد که دائما با هم رقابت کنند.

مهمترین اهداف  میجر (Major)

برای استفاده از قابلیت های ربات major تلگرام باید نگاهی به اهداف این سرگرمی جدید بیندازید. برخی از هدف های این پلتفرم شامل موارد زیر هستند:

  1. کسب درآمد مهمترین هدف ارائه این بازی های تلگرامی به شمار می رود.
  2. رشد پیام رسان تلگرام یکی از مهمترین اهداف این ربات به شمار می رود که کمک شایانی به اکوسیستم تلگرام خواهد کرد.
  3. شما می توانید از این روش های سرگرم کننده آشنایی بیشتری با دنیای ارزهای دیجیتالی داشته باشید.
  4. دریافت جوایز ویژه از طریق شرکت در رویدادهای میجر (Major) نیز یکی از مهمترین پلن های این ربات به شمار می رود. این قابلیت ها برای ترغیب کاربران مورد استفاده قرار می گیرند.

این اهداف میجر (Major) را به عنوان یکی از محبوب ترین ربات های تلگرامی معرفی می کنند و قابلیت های همه جانبه ای به ساختار این پلتفرم می افزایند.

ربات major تلگرام چیست؟+ راهنمای کامل درآمد زایی

آموزش درآمدزایی Major ربات

برای درآمدزایی در ربات major تلگرام باید با روش های فعال سازی این ربات و استفاده از قابلیت های آن آشنایی داشته باشید. همچنین کاربرانی که اکانت تلگرام پرمیوم داشته باشند از مزایای بیشتر برای استخراج استارز برخوردارند. در این بخش با برخی از قسمت های این برنامه آشنا می شوید:

ورود به بازی

برای استفاده از ربات major تلگرام ابتدا وارد برنامه تلگرام شده و ربات میجر (Major) را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. در این مرحله گزینه استارت را بزنید؛ این برنامه بر روی انواع دستگاه های دسکتاپ و موبایل قابل اجرا خواهد بود. پس از ورود به برنامه صفحه اصلی میجر (Major) را مشاهده می کنید که شامل چند بخش اساسی است.

بخش کسب امتیاز

در ربات major تلگرام چند قسمت مهم قرار گرفته که هر یک برخی از آپشن های برنامه را در اختیار کاربران قرار می دهد. با ورود به این برنامه در ابتدای کار 2500 توکن استارز دریافت خواهید کرد. در این قسمت از طریق تسک های مختلف می توانید توکن ها و امتیازات بیشتری دریافت کنید. برخی از این تسک ها عبارت اند از:

  1. تسک ورود روزانه به بازی که با هر بار ورود امتیازی به کاربران می دهد.
  2. تسک شرکت در نظرسنجی ها برای دریافت امتیاز در نظرسنجی های کوتاه
  3. تسک بازدید از پروفایل سایر کاربران برای افزایش تعامل با آن ها در برنامه
  4. تسک رای دادن به پروفایل سایر کاربران
  5. تسک های مربوط به پالش های خاص ربات major تلگرام

بخش پاداش های میجر (Major)

در ربات major تلگرام بخش پاداش ها نیز یکی از مهمترین قسمت ها است. بخش گردونه در این برنامه هر 24 ساعت مقداری توکن در اختیار کاربران قرار می دهد. در بخش بعدی هولد کوین برای دریافت امتیاز به کار می رود و به شما استارز هدیه می دهد.

بخش موجودی میجر (Major)

در ربات major تلگرام می توانید همچنان به موجودی خود نیز دسترسی داشته باشید. قسمت Balance کلیه تراکنش های شما را برای دریافت امتیاز در این برنامه نمایش می دهد. از این بخش می توانید اطلاعاتی در خصوص عملکرد خود در برنامه میجر به دست آورید. همچنین می توانید برای تقویت رتبه خود از گزینه هایی مانند بوست رنک استفاده کنید.

قابلیت اسکواد در میجر

یکی دیگر از مهمترین بخش بندی های ربات major تلگرام، بخش اسکواد است که فرصت های جدیدی در اختیار کاربران قرار می دهد. در این بخش می توانید مزایای زیر را به دست آورید:

  1. قابلیت های کسب امتیازات مشترک
  2. قابلیت هایی برای رقابت های گروهی و کسب امتیاز بیشتر
  3. پاداش های ویژه برنامه
  4. قابلیت های تعاملات اجتماعی بیشتر با کاربران
  5. استراتژی های مشترک در میجر

آیا میجر لیست شده است؟

بسیاری از کاربران تلگرام برای استفاده از قابلیت های ربات major تلگرام در خصوص لیست شدن آن در فهرست ارزهای دیجیتالی ابهاماتی دارند. میجر هنوز لیست نشده ولی در رابطه با لیست شدن آن وعده هایی در پلتفرم تلگرام ارائه شده که کاربران این برنامه را دلگرم می کند. شما می توانید با کسب امتیازات بیشتر تا زمان لیست شدن برنامه کسب درآمد کرده و توکن های استارز و تن را دریافت کنید.

نتیجه گیری

در سال های اخیر روش های کسب درآمد از طریق پلتفرم تلگرام گسترده تر از همیشه شده اند. امروزه از انواع ربات های تلگرامی برای به دست آوردن درآمد ارزی استفاده می شود. یکی از پرطرفدارترین پلتفرم ها در این حوزه میجر نام دارد که با قابلیت های متفاوت در دسترس کاربران قرار می گیرد. شما می توانید از این برنامه برای دریافت امتیاز در قالب ارز دیجیتالی استفاده کنید. این برنامه بخش هایی برای دریافت امتیازهای بیشتر در اختیار کاربران قرار می دهد. شما می توانید از مزایای هر بخش برای پیشرفت بیشتر در این بازی تلگرامی استفاده کنید. روش استفاده از این برنامه بسیار آسان است و همه می توانند از این ربات ساده و هوشمند استفاده کنند.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر