coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش قسطی وانت نیسان آبی شهریور 1403 [+ شرایط و قیمت]

شرکت سایپا، طرح فروش قسطی وانت نیسان آبی شهریور 1403 را اعلام کرد. این طرح در قالب فروش فوری و ویژه مدل‌های نیسان تک‌سوز است.

طرح فروش قسطی وانت نیسان آبی شهریور 1403 برای نسخه تک‌سوز این خودرو اعلام شد. سایپا طبق این طرح بنا دارد این خودرو باری را با موعد تحویل فوری به مشتریان تجویل دهد. در شرایط فروش نیسان وانت گفته شده که این خودرو را می‌توان بدون مراجعه حضوری و از طریق سایت فروش محصولات سایپا سفارش داد. ضمناً زمان ثبت‌نام خاصی برای ثبت سفارش اعلام نشده است. جزئیات بیشتر طرح فروش جدید سایپا را در ادامه مطلب بخوانید.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیات طرح فروش قسطی وانت نیسان آبی شهریور 1403

گروه صنعتی سایپا قصد دارد از روز سه‌شنبه، 20 شهریور 1403 ثبت نام نیسان وانت زامیاد را با شرایط فروش فوری رأس ساعت 10 صبح آغاز کند. در این طرح فروش انواع مدل‌های کامیونت نیسان در نسخه تک‌سوز به فروش خواهد رسید.

برای ثبت‌نام در این طرح می‌بایست به سایت فروش محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ مراجعه کنید. ضمناً طبق اعلام سایپا، زمان ثبت نام نیسان وانت تا تکمیل ظرفیت است؛ پس توصیه می‌شود به محض آغاز ثبت‌نام، مراحل ثبت‌ سفارش را انجام دهید.

جزئیات طرح فروش قسطی وانت نیسان آبی شهریور 1403

ضمناً به منظور تسهیل در روند ثبت‌نام حتماً قبل از شروع به سایت فروش مراجعه کرده و نسبت به وارد کردن مشخصات یا ویرایش آنها اقدام کنید.

لازم به ذکر است که بخشنامه فروش نیسان وانت فعلاً منتشر نشده که به محض انتشار همین مطلب به‌روزرسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد شرایط فروش کامیونت نیسان چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر