coinex
otetmarket
propification.com

لپ‌ تاپ جدید لنوو با فرمان صوتی می‌چرخد و تغییر وضعیت می‌دهد

شرکت لنوو در نمایشگاه IFA که روز گذشته در شهر برلین برگزار شد، یک لپ‌تاپ مفهومی با نام Lenovo Auto Twist AI PC را معرفی کرد. لپ‌ تاپ جدید لنوو به کمک هوش مصنوعی و فرمان‌های صوتی قادر به چرخاندن و حتی بستن درب خود به طور خودکار است. این لپ‌تاپ می‌تواند درب خود را به‌گونه‌ای بچرخاند که همواره بهترین زاویه دید را برای کاربر فراهم کند. همچنین اگر لپ‌تاپ بدون استفاده باقی بماند، درب آن به‌صورت خودکار بسته می‌شود.

به گزارش gizmochina، این قابلیت‌های هوش مصنوعی باعث شده که تجربه کاربری به شکل قابل‌توجهی بهبود یابد. یکی از ویژگی‌های برجسته این لپ‌ تاپ جدید لنوو  ، چرخش خودکار آن است که به خصوص در تماس‌های ویدئویی می‌تواند بسیار مفید باشد.

راهنمای خرید تکراتو

به گفته لنوو، “Dual Degree of Freedom” این لپ‌تاپ را به انتخابی مناسب هم برای استفاده شخصی و هم حرفه‌ای تبدیل کرده است. این دستگاه می‌تواند حرکت‌های کاربر را دنبال کرده و در تماس‌های ویدئویی کمک کند تا همواره در میدان دید دوربین قرار داشته باشید.

مشخصات لپ‌ تاپ جدید لنوو (Lenovo Auto Twist AI PC)

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این لپ‌تاپ، پشتیبانی از دستورات صوتی است. کاربران می‌توانند با فرمان‌های صوتی مانند “لپ‌تاپ را ببند”، “حالت لپ‌تاپ” و “حالت تبلت”، دستگاه را به وضعیت‌های مختلف تغییر دهند. این قابلیت، ادامه‌دهنده مسیر نوآورانه‌ی لنوو است که پیشتر در مدل Thinkbook Plus Twist با نمایشگر E Ink روی درب لپ‌تاپ، معرفی شده بود.

با اینکه لنوو به عملکرد “فوق‌العاده” این لپ‌تاپ اشاره کرده، اطلاعات دقیق‌تری در مورد مشخصات داخلی آن ارائه نداده است. به گفته جنیفر پاتیسون توهی از وب‌سایت The Verge، این لپ‌تاپ مفهومی توانایی اجرای فرمان‌های صوتی را در کمتر از دو ثانیه دارد، اما اشاره کرده که موتورهای چرخشی دستگاه کمی کند عمل می‌کنند و حدود 10 ثانیه زمان نیاز دارند تا فرمان‌ها را به طور کامل اجرا کنند.

جف ویت، مدیر ارتباطات لنوو، اعلام کرده است که این شرکت همچنان در حال آزمایش این فناوری است و ممکن است برخی از این قابلیت‌ها در آینده به بازار عرضه شوند. وی همچنین به قابلیت‌های ردیابی چهره و سیستم کنفرانس ویدیویی داخلی این لپ‌تاپ اشاره کرده و اظهار داشت که این فناوری‌ها می‌توانند امکانات دسترسی فوق‌العاده‌ای را برای کاربران فراهم کنند. امیدواریم که این محصول به زودی وارد بازار شود و تجربه جدیدی از تعامل با لپ‌تاپ‌های هوشمند را برای کاربران به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر