coinex
otetmarket
propification.com

کاسبی با حواله های خودروهای ایران خودرو آغاز شد [+ عکس]

پس از اعلام نتایچ قرعه‌کشی ایران خودرو، حالا کاسبی با حواله های خودروهای ایران خودرو نیز آغاز شده است. قیمت حواله‌ها چقدر است؟

تاکنون در فاز اول اعلام نتایج، نتایح قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو برای متقاضیان عادی اعلام شده است. با وجود اینکه هنوز خبری از اعلام نتایج متقاضیان جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده نیست، شاهد آغاز کاسبی با حواله های خودروهای ایران خودرو هستیم که در پلتفرم‌های آگهی آنلاین مانند دیوار و شیپور هستیم. البته پیش‌بینی می‌شد که پس از اعلام نتایج، برندگان طرح برای فروش برای حواله‌های خود اقدام کنند. با این اتفاق به زودی فروش حواله های طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده نیز آغاز خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

آغاز کاسبی با حواله های خودروهای ایران خودرو

اگر سری به سایت‌های دیوار، شیپور و غیره بندازید، قطعاً آگهی‌های فروش حواله خودروهای ایران خودرو را مشاهده خواهید کرد. این حواله‌های فقط مختص به یک محصول نیست، بلکه تقریباً تمامی محصولات ثبت‌نام شده در این لیست آگهی‌ها موجود هستند.

لازم به ذکر است که غیراز محصولات ایران خودرو، حواله خودروهای دیگر خودروسازان نیز در اگهی‌ها دیده می‌شود.

پرواضح است که اینگونه قانون‌شکنی‌ها، روند بازار خودرو را به سمت نوسان پیش می‌برد و قیمت‌ها زیرو رو خواهند شد. اما چرا دولت اقداماتی در این خصوص انجام نمی‌دهد نیز خودش جای سؤال دارد. در تصاویر زیر حواله‌های فروش را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد خرید و فروش حواله‌های خودرو به خصوص محصولات ایرن خودرو در فضای مجازی و پلتفرم‌های تبلیغاتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر