coinex
otetmarket
propification.com

ساعت پخش سریال در خانه از شبکه آی فیلم [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

مجموعه در خانه به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال در خانه  با ما همراه شوید.

سریال تلویزیونی در خانه به تهیه‌کنندگی بیژن بیرنگ و مسعود رسام در سال 1365 ساخته شد و اولین بار از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

راهنمای خرید تکراتو

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های ایرانی هستید، می‌توانید سریال در خانه را از روز دوشنبه 19 شهریور ماه 1403 از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال در خانه ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال در خانه از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال در خانه هر شب ساعت 18:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 02:00 بامداد و  10:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال در خانه از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال در خانه

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال در خانه از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه قدیمی ایرانی می‌رویم که درباره‌ی ماجراهای روزمره‌ی زندگی سه پسربچه به نام‌های جواد، محسن و مرتضی است.

ساعت پخش سریال در خانه

در خلاصه داستان سریال در خانه آمده است: «خانواده‌ی جواد، در خانه‌ی عزیز خانم مستأجر هستند. محسن و پدرش آقای خورشیدی هم همسایه‌ی دیوار به دیوارشان هستند. عزیز خانم یک طوطی سخنگو به نام فندق دارد. مرتضی پسرخاله‌ی علی، از شهرستان آمده تا مدتی با آن‌ها زندگی کند. شیطنت‌های این سه کودک و واکنش‌های بزرگترها، محور اصلی داستان‌های هر قسمت را تشکیل می‌دهد.»

بازیگران در خانه

  • شهلا ریاحی در نقش «عزیز خانم»
  • آرش محمودی در نقش «جواد»
  • رؤیا افشار در نقش «مادر جواد»
  • اسماعیل پوررضا در نقش «پدر جواد»
  • بابک بادکوبه در نقش «محسن»
  • اکبر عبدی در نقش «پدر محسن»
  • محمد چراغعلی در نقش «مرتضی»
  • اسماعیل محرابی
  • ابوالفضل قاسمی
  • عزیز هنرآموز

کارگردانان سریال در خانه

بیژن بیرنگ کارگردان سریال در خانه، در هجدهم اسفند ماه سال ۱۳۲۸ در تبریز به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته رشته‌ی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنرهای دراماتیک در سال ۱۳۵۴ است. همچنین او دارای مدرک کارشناسی ارشد در فناوری آموزشی از دانشگاه جنوب کالیفرنیا است.

زمان پخش تکرار سریال در خانه از آی فیلم

بیرنگ فعالیت هنری‌اش را با مسعود رسام در سال ۶۵ با فیلم تلویزیونی در خانه آغاز کرد. او سپس فیلمنامه فیلم سینمایی «هی جو» را نوشت و منوچهر عسگری نسب در ۱۳۶۷ آن را ساخت.

بیژن بیرنگ در کنار گروه‌های محدود برنامه‌ساز صدا و سیما در سال‌های پس از انقلاب به ساخت برنامه‌های طنز و برنامه‌های کودکان از جمله چاق و لاغر پرداخت. مجموعه چاق و لاغر از سریال‌های محبوب تلویزیونی کودکان در دهه شصت است و ماجرای دو کاراگاه چاق و لاغر را روایت می‌کند.

بیژن بیرنگ و مسعود رسام در دهه‌ی هفتاد با ساخت دو سریال طنز تلویزیونی همسران و خانه سبز به شهرت رسیدند. بیرنگ در زمستان ۱۳۸۵ برنامه تلویزیونی باز هم زندگی را کارگردانی کرد. وی در این برنامه به عنوان مجری با اجرایی متفاوت ظاهر شد.

در سال ۱۳۸۶ نیز مجموعه سرزمین سبز به کارگردانی بیژن بیرنگ از تلویزیون پخش شد. این مجموعه در دهه هفتاد ساخته شده‌ بود، اما به دلایلی پس از ساخت سیزده قسمت، تولید آن متوقف شده و پخش آن نیز تا تاریخ یاد شده به تاخیر افتاد.

مسعود رسام کارگردان سریال در خانه، در پنجم دی ماه ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته مدرسه عالی تلویزیون و سینما بود. نخستین فعالیت‌های رسام در تئاتر و تلویزیون از سال ۱۳۵۸ آغاز شد.

داستان سریال در خانه

چاق و لاغر، دنیای شیرین، دنیای شیرین دریا، میم، الف، دال، ر مادر، سیب خنده، همسران، خانه سبز، سرزمین سبز، مروارید سرخ، تولدی دیگر، دریایی‌ها، غیرمحرمانه، بزرگمرد کوچک، نوعی دیگر، سرزمین، قطار ابدی، مجید دلبندم و علی و غول جنگل برخی از آثار کارنامه هنری مسعود رسام هستند.

مسعود رسام در سال ۱۳۸۲ (۴۷ سالگی) با فریبا نادری (بازیگر) آشنا شد و سه سال بعد باهم ازدواج کردند. رسام در ساعت ۱۴ عصر روز یک‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۸ در بیمارستان لاله تهران در پی بیماری سرطان خون درگذشت.

عوامل سریال در خانه

  • کارگردان: بیژن بیرنگ و مسعود رسام
  • فیلم‌بردار: هوشنگ بنایی و حسین ستوده و اکبر عنبری
  • تهیه کننده: بیژن بیرنگ و مسعود رسام

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال در خانه نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال در خانه زنده‌یاد شهلا ریاحی، آرش محمودی، رویا افشار، اسماعیل پوررضا، بابک بادکوبه، اکبر عبدی، محمد چراغعلی، اسماعیل محرابی، ابوالفضل قاسمی و عزیز هنرآموز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال در خانه چند قسمت است؟

این مجموعه در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال در خانه چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های ایرانی قدیمی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر