coinex
otetmarket
propification.com

تصمیم‌گیری درباره مجازات انحصارطلبی گوگل به اوت سال 2025 موکول شد

یک قاضی فدرال اعلام کرده که تا مرداد 1404 (اوت 2025 ) تصمیم نهایی خود را درباره مجازات انحصارطلبی گوگل در صنعت جستجوی اینترنتی اعلام خواهد کرد. قاضی آمیت پی مهتا ماه گذشته حکم داد که گوگل از موقعیت انحصاری خود برای تسلط بر بازار جستجو سوءاستفاده کرده است.

به‌گزارش techcrunch، در جلسه‌ای که جمعه گذشته در واشنگتن دی‌سی برگزار شد، قاضی مهتا جدول زمانی رسیدگی به مرحله تعیین مجازات انحصارطلبی گوگل را مشخص کرد. این مجازات ممکن است به طور جدی نحوه دسترسی مردم به اطلاعات در اینترنت را تغییر دهد.

راهنمای خرید تکراتو

دادگاه فدرال تا مرداد 1404 درباره مجازات انحصارطلبی گوگل تصمیم می‌گیرد

دادستان‌ها تا پایان سال جاری میلادی فرصت دارند پیشنهادهای خود را ارائه کنند. این پیشنهادها ممکن است شامل پایان پرداخت‌های میلیارد دلاری گوگل به اپل برای قرارگیری در اولویت یا حتی فروش بخش‌هایی از کسب‌وکار گوگل باشد.

با این حال، بسیاری از مسائل می‌تواند در یک سال آینده تغییر کند؛ به ویژه با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده. گزارش‌ها حاکی از آن است که هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات از نامزدهای خود خواسته‌اند تا بر شرایط سخت‌گیرانه نظارتی کشور تمرکز کنند. نتیجه پرونده انحصارطلبی گوگل نیز ممکن است به عنوان یکی از محورهای اصلی این مذاکرات مطرح شود.

این خبر به زبان ساده بیانگر این است که گوگل به دلیل سوءاستفاده از قدرت خود در بازار جستجوهای اینترنتی ممکن است تا سال 1404 با مجازات‌های سنگینی روبرو شود. این مجازات‌ها می‌توانند نحوه کارکرد این غول فناوری و حتی دسترسی ما به اطلاعات را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر