coinex
otetmarket
propification.com

اطلاعیه مهم همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ؛ کارزار همسان سازی به راه افتاد

صندوق بازنشستگی اطلاعیه‌ جدید همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری را صادر کرد. ضمناً از امروز کارزار درخواست همسان سازی بازنشستگان کل کشور به راه افتاده است.
بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری احتمالاً به زودی به نتیجه نهایی برسد. این در صورتی است که دولت بارها از مطالبه مبلغ همسان سازی خبر داده و گفته است که به نتیجه‌ نهایی رسیده‌ایم. حال صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای جدید پیرو این مورد توضیحاتی ارائه کرده است که لازم دیدیم به سمع و نظر شما برسانیم.

ضمناً از امروز کارزاری در سایت کارزار با موضوع «درخواست همسان سازی بازنشستگان کل کشور» به راه افتاده است که تا لحظه نوشتن این خبر 77 درصد به این کارزار رأی داده و به نظر می‌رسد که امضا نهایی به ثمر بنشیند.

راهنمای خرید تکراتو

لازم به ذکر است که 4 روز پیش ابلاغیه اصلاح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نیز از سمت هیئت وزیران که به امضا محمدرضا عارف، معاون اول ریاست جمهوری رسید، صادر شده است.

به نقل از اقتصاد آنلاین؛ مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص علت عدم واریز مبلغ 1 میلیون تومان همسان سازی توضیحاتی ارائه کرده است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

جزئیات همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری

علی خدامی، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری در این مورد به خصوص گفت: «علت عدم واریز 1 میلیون تومان علی‌الحساب به برخی از بازنشستگان، وجود حقوق منفی یا بدهی‌های قبلی است.»

وی افزود:

«این توضیحات به منظور شفاف‌سازی وضعیت مالی و پرداخت‌ها به بازنشستگان ارائه شده است.»

جزئیات همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری

کارزار درخواست همسان سازی بازنشستگان کل کشور

جمعی از بازنشستگان کشور کارزاری را در ارتباط با همسان‌سازی خود در سایت کارزار به راه انداخته و از مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشور درخواست مطالبه کردند. در متن این کارزار آمده است:

«ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام؛

به استحضار می‌رساند ما بازنشستگان کشوری از سال ۸۶ گرفتار قانون خدمات کشوری هستیم و در طی این سال‌ها خیلی از دستگاه‌ها از جمله شرکت نفت، گاز پتروشیمی، بانک‌ها و… خود را از این قانون جدا کرده‌اند و در حال حاضر حقوق بازنشستگان آن‌ها بیش از دو برابر ما بازنشستگان کشوری می‌باشد.

با توجه به اینکه جنابعالی با شعار برقراری عدالت پا به عرصه انتخابات گذاشتید و بیشترین آرای شما از طرف ما بازنشستگان بوده است، به امید اینکه این تبعیض‌ها از بین برود، از حضرتعالی انتظار داریم با یک کار انقلابی و خداپسندانه یک بار برای همیشه تمام بازنشستگان هم‌تراز در کل کشور از یک حقوق مساوی برخوردار شوند و مطمئن باشید دعای خیر بیش از ۳۰ میلیون نفر بازنشسته و خانواده‌های آن‌ها بدرقه راهتان خواهد بود.»

جزئیات همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد عدم توجه دولت به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مطالبه بازنشستگان چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کرده و بگویید که آیا در کارزار شرکت کرده‌اید یا خیر.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    آقا جان کار دولت چی هستش مگر نه اجرای قانون پس چرا اجرا نمی کنند قانون همسان سازی لازم اجرا می باشد و دولت مکلف به انجام آن می باشد دیگه چرا بازنشسته باید خواهش و تمنا کند که قانون را اجرا کنند چرا باید کارزار راه بیاندازند یا بیان کف خیابان بعد هم شان و شخصیت آن را خرد کنند بابا مرگ یک بار شیون هم یک بار شما طی سال می خواهید این جوری این قانون را به سرانجام برسانید ولا عمر نوح را می خواهد و یک اعصاب فولادی

    پاسخ

    سلام زمانی که جبهه وپشت جبهه را اداره می کردیم اکثر مسولین محترم فعلی مهد کودک هم نرفته بودن وطعم آن روزهای سخت را نچشیده اندبهمین دلیل توان فکر کردن به همسان سازی پیش قراولان خون وشمشیر نخواهند بود خدا ظلم گناهشان را بیامرزد

    پاسخ