coinex
otetmarket
propification.com

نتایج طرح عادی قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

بالاخره نتایج طرح عادی قرعه کشی ایران خودرو اعلام و 1 میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ نفری که در این طرح شرکت کرده، می‌توانند به پنل کاربری خود مراجعه نمایند.

طبق آماری که در مطلب شانس برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو منتشر کردیم، مجموعاً تعداد 3 میلیون و 53 هزار و 129 نفر در این طرح شرکت کرده و متقاضی خودرو هستند. در آمار به تفکیک مشخص شد که 1 میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ در طرح عادی، 252 هزار و 776 نفر در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و 69 هزار 875 نفر در طرح خودروهای فرسوده شرکت کردند.

راهنمای خرید تکراتو

دیروز گفتیم که طبق اطلاعیه ایران خودرو، نتیجه قرعه کشی طرح تا امروز 18 شهریور اعلام می‌شود. حال نتایج طرح عادی قرعه کشی ایران خودرو مشخص شده و برای برندگان طرح از سمت این شرکت پیامک ارسال خواهد شد. ضمناً دومین راه مشاده اعلام نتایج، مراجعه به پنل کاربری خود در سایت جدید فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://ikcosales.ir/ است. لازم به ذکر است راهنمای مشاهده نتایح قرعه‌کشی را نیز می‌توانید در این مطلب بخوانید.

نتایج طرح عادی قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

یکشنبه هفته گذشته مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو برای دو طرح فروق فوق‌العاده و پیش‌فروش این شرکت با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. در حالی اعلام نتایج به هفته جاری موکول شد که قرار بود همزمان با قرعه‌کشی، نتایج نیز اعلام شود. با این حال امروز نتایج قرعه شی ایران خودرو در طرح عادی اعلام و امکان مشاهده در پنل کاربری مهیا شده است.

آنچه که در لحظه نگارش این خبر شاهد هستیم، هنوز نتایج دو طرح مادران و خودروهای فرسوده اعلام نشده؛ که طبق اطلاعیه‌های قبلی، احتمالاً نتایج تا نهایت پایان امروز یکشنبه، 18 شهریور اعلام خواهد شد.

نتایج طرح عادی قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

نکته‌ای که لازم دیدیم بگوییم این است که اقبال متقاضیان در طرح پیش‌فروش بسیار بالاتر از طرح فروش فوق‌العاده است. این را ما نمی‌گوییم؛ براساس آمار، 2 میلیون و 245 هزارو 764 نفر در طرح فروش فوق‌العاده و 807 هزارو 365 نفر در طرح پیش‌فروش شرکت کردند که این نشان‌دهنده شانس بیشتر متقاضیان پیش‌فروش است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص اعلام نتایج قرعه‌کشی در طرح عادی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر