coinex
otetmarket
propification.com

یوتیوب به‌زودی ابزاری برای تشخیص صدا و چهره‌های جعلی ( دیپ‌ فیک ) معرفی می‌کند

یوتیوب اعلام کرده که قصد دارد ابزاری را برای شناسایی و مدیریت محتوای دیپ‌ فیک در پلتفرمش ارائه کند. این فناوری به ویژه در جهت حمایت از هنرمندان، سلبریتی‌ها و سازندگان محتوا طراحی شده و به آن‌ها امکان می‌دهد از محتوای غیرمجاز ساخته شده با استفاده از چهره و صدای خود مطلع شوند و درمورد آن تصمیم بگیرند.

به گزارش phonearena، ابزار تشخیص دیپ‌ فیک به‌صورت آزمایشی از اوایل سال آینده در دسترس قرار می‌گیرند و بخشی از یک رویکرد گسترده‌تر برای مقابله با سوءاستفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوای جعلی هستند. همچنین، این فناوری به افراد معروف این امکان را می‌دهد تا بر محتوایی که با چهره یا صدای آن‌ها تولید شده است، کنترل بیشتری داشته باشند.

راهنمای خرید تکراتو

این شرکت برنامه دارد تا تشخیص آوازهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی را نیز در سیستم حفاظت از حقوق مالکیت معنوی خود (Content ID) ادغام کند. این ابزار جدید به سازندگان محتوا و هنرمندان کمک می‌کند تا محتوای جعلی تولیدشده با صدای آن‌ها را شناسایی و مدیریت کنند.

امجد حنیف، معاون بخش محصولات سازندگان محتوا در یوتیوب، در بیانیه‌ای تأکید کرد که هدف از این فناوری‌ها تقویت خلاقیت انسانی با کمک هوش مصنوعی است و نه جایگزین کردن آن. یوتیوب بر ادامه همکاری با شرکای خود برای توسعه ابزارهای محافظتی تأکید کرده تا نگرانی‌های مربوط به محتوای جعلی را برطرف کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر