coinex
otetmarket
propification.com

آغاز تولید رانا پلاس اتوماتیک با گیربکس جدید [+ جزئیات]

تولید رانا پلاس اتوماتیک به صورت آزمایشی در کارخانه ایران خودرو آغاز شد. گفتنی‌ست که گیربکس و موتور این خودرو تغییر کرده است.

رانا پلاس قطعاً کم‌فروغ‌ترین و کم‌فروش‌ترین سدان تولیدی ایران خودرو است که نه در کارخانه و نه در بازار آزاد فروش خوبی دارد. اگرچه شانس برنده شدن این خودرو در طرح‌های فروش ایران خودرو بیش از دیگر محصولات است، اما بازهم نمی‌توان فروش خوبی را برای این خودرو پیش‌بینی کرد. به هرحال شاید با ورود نسخه دنده اتوماتیک و موتور جدید این خودرو، بتوان کمی از منظر فروش ارتقا یابد.

راهنمای خرید تکراتو

به نقل از اسب بخار؛ ایران خودرو تولید رانا پلاس اتوماتیک به دنده اتوماتیک AT و موتور TU5 PLUS را در کارخانه خود آغاز کرده است. گفتنی‌ست که مشخصات جدید رانا اتوماتیک با مدل‌های جدید تارا و 207 بکسان است.

تولید رانا پلاس اتوماتیک با گیربکس جدید آغاز شد

شرکت ایران خودرو قصد دارد تا به زودی تولید انبوه و عرضه رانا پلاس AT را آغاز کند. به دنبال این مهم، تولید آزمایشی این خودرو هماکنون آغاز شده تا پس از انجام تست‌های اولیه، شاهد افزایش تیراژ و فروش رانا پلاس اتوماتیک برای اولین‌بار در بازار ایران باشیم.

در این‌باره باید گفت که یکی از برنامه‌های ایران خودرو برای تولید گیربکس اتوماتیک مربوط به راه‌اندازی خط گیربکس AMT بود. در ادامه پروژه تولید گیربکس AMT، این شرکت قصد داشت تا برای اولین بار رانا را به این جعبه دنده و شیفتر تعویض دنده چرخشی مجهز کند و به فروش برساند.

ولید رانا پلاس اتوماتیک با گیربکس جدید آغاز شد

حال اما مشخص شده که رانا پلاس اتوماتیک قرار است با گیربکس ۶ سرعته AT برند لندای یا DAE تولید شود. در نتیجه رانا اتوماتیک مشخصاتی کاملاً مشابه به تارا و ۲۰۷ اتوماتیک جدید خواهد داشت.

به این ترتیب می‌توان گفت بالاخره پس از مدت‌ها شاهد عملی شدن پروژه تولید رانا اتوماتیک خواهیم بود تا سبد محصولات اتوماتیک ایران خودرو متنوع‌تر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تولید نسل جدید رانا پلاس با موتور و گیربکس جدید چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر