coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس شهریور 1403 [+ شرایط و قیمت]

مدیران خودرو، طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس شهریور 1403 را اعلام کرد. طبق انتظار بازپرداخت بلندمدت برای طرح درنظر گرفته شده است.

جدیدترین طرح فروش شرکت مدیران خودرو ، مختص به دو خودرو از برند فونیکس است که در دسته خودروهای محبوب این شرکت قرار دارند. در جزئیات طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس شهریور 1403 اعلام شده که متقاضیان قادرند دو خودرو آریزو 6 GT اکسلنت و تیگو 7 پرو پریمیوم را با اقساط بلندمت تا حداکثر 60 ماه سفارش دهند.

راهنمای خرید تکراتو

نکته دیگر درخصوص این طرح، تخصیص این دو خودرو به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده است و متقاضیان می‌توانند خودرو صفرکیلومتر مدیران خودرو را با خودرو کارکرده خود جایگزین کنند. جزئیات شرایط فروش محصولات فونیکس را در ادامه نوشته بخوانید.

طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس شهریور 1403

مدیران خودرو دو بخشنامه فروش جدید از برند فونیکس منتشر کرده است. در اولین بخشنامه، شرایط فروش آریزو 6 GT اکسلنت و تیگو 7 پرو پریمیوم ویژه متقاضیان عادی و بخشنامه دوم نیز شرایط فروش آریزو 6 GT اکسلنت و تیگو 7 پرو پریمیوم ویژه طرح جایگزینی خودروهای کارکرده است. ضمناً شرایط برای هردو بخشنامه یکسان است.

برای طرح فروش نقدی فونیکس متقاضی باید کل مبلغ خودرو را پرداخت کرده و در طرح فروش اقساطی فونیکس نیاز است که ابتدا مبلغی به عنوان علی‌الحساب پرداخت شده تا در لیست نهایی قرار گیرید، پس از آن متقاضی باید بهای خودرو را در اقساط تعیین شده توسط خود و با نرخ روز پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که بازپرداخت اقساط به صورت 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه است.

قیمت آریزو 6 GT اکسلنت 1 میلیاردو 614 میلیون و 100 هزا تومان و قیمت تیگو 7 پرو پریمیوم نیز 1 میلیاردو 730 میلیون و 300 هزار تومان است. همچنین موعد تحویل هردو خودرو 90 روزه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر