coinex
otetmarket
propification.com

شرایط فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس [+ قیمت و بازپرداخت]

شرایط فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس نیز امروز توسط مدیران خودرو اعلام شد. همانطور که انتظار می‌رود، اقساط این طرح بلندمدت است.

جدیدترین طرح فروش شرکت مدیران خودرو ، مختص به 3 خودرو از برند فونیکس است که در دسته خودروهای پرفروش این شرکت قرار دارند. در جزئیات شرایط فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس اعلام شده که متقاضیان قادرند 3 خودرو فونیکس FX پریمیوم و تیگو 8 پرو E+ و تیگو 8 پرو مکس IE را با اقساط بلندمت تا حداکثر 60 ماه سفارش دهند.

راهنمای خرید تکراتو

نکته دیگر درخصوص این طرح، تخصیص وام بانکی برای خرید این 3 خودرو است و متقاضیان می‌توانند با دریفات وام، سفارش خود را ثبت کنند. لازم به ذکر است طرح فروش دو محصول دیگر مدیران خودرو از برند فونیکس نیز امروز اطلاع‌رسانی شد. جزئیات طرح فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس را در ادامه نوشته بخوانید.

جزئیات شرایط فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس

برای طرح فروش نقدی فونیکس متقاضی باید کل مبلغ خودرو را پرداخت کرده و در طرح فروش اقساطی فونیکس نیاز است که ابتدا مبلغی به عنوان علی‌الحساب پرداخت شده تا در لیست نهایی قرار گیرید، پس از آن متقاضی باید بهای خودرو را در اقساط تعیین شده توسط خود و با نرخ روز پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که بازپرداخت اقساط به صورت 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه است.

قیمت فونیکس FX معادل 1 میلیاردو 966 میلیون و 700 هزا تومان، قیمت تیگو 8 پرو E+ معادل 2 میلیاردو 797 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت تیگو 8 پرو مکس IE معادل 2 میلیاردو 809 میلیون و 800 هزار تومان است. همچنین موعد تحویل هرسه خودرو 60 روزه اعلام شده است.

لازم به ذکر است که ثبت‌نام در این طرح فقط از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز فروش مدیران خودرو امکان‌پذیر است. جزئیات بیشتر در بخشنامه زیر آمده است:

جزئیات شرایط فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس چیست؟ لطفاً نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر