coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

والپیپرهای آیفون 16 از همین حالا دانلود کنید

سری جدید والپیپرهای آیفون 16 معرفی شدند و اکنون می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. کمپانی اپل سری iPhone 16 را رونمایی کرده و عرضه رسمی آن برای تاریخ 20 سپتامبر 2024 برنامه‌ریزی شده است.

هرچند باید منتظر ورود این دستگاه‌ها به بازار باشیم (البته این موپوع برای کاربران ایرانی زمان‌بر خواهد بود)، اما هم‌اکنون می‌توانید والپیپرهای رسمی iPhone 16 را دانلود کنید.

راهنمای خرید تکراتو

والپیپرهای آیفون 16 در دو مجموعه در دسترس خواهند بود: یک مجموعه برای مدل‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس، و دیگری برای آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس. هر کدام از این مجموعه‌ها با رنگ‌های منحصر به فردی طراحی شده‌اند که با رنگ‌های فیزیکی دستگاه‌ها هم‌خوانی دارند.

والپیپرهای آیفون 16

آیفون 16 و آیفون 16 پلاس: این مدل‌ها دارای والپیپرهایی با اشکال دایره‌ای هستند که در رنگ‌های مشکی، آبی دریایی (Ultramarine)، سبز تیره (Teal)، صورتی و سفید ارائه می‌شوند.

مجموعه دوم والپیپرهای iPhone 16 Pro و iPhone 16 Pro Max

آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس: این مدل‌ها نیز از همان طرح‌های دایره‌ای استفاده می‌کنند اما با رنگ‌های متفاوت شامل مشکی تیتانیومی، تیتانیوم طبیعی، سفید تیتانیومی و تیتانیوم کویری (Desert Titanium).

این والپیپرها توسط وب‌سایت YTECHB ارائه شده‌اند و حالا می‌توانید با کلیک بر روی لینک‌های موجود، نسخه‌های کامل و با کیفیت این تصاویر را دریافت کنید.

نحوه دانلود والپیپرها

برای مشاهده پیش‌نمایش والپیپرها می‌توانید تصاویر فشرده شده‌ای که برای بهبود عملکرد سایت بهینه‌سازی شده‌اند را مشاهده کنید. این تصاویر تنها جهت مشاهده و انتخاب هستند و برای دانلود نسخه‌های اصلی و با وضوح بالا، حتماً اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر