coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی اس 25 اولترا فقط در دوربین اولتراواید با نسل قبلی خود تفاوت دارد

طی چند وقت اخیر شایعات زیادی در خصوص ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده است. اکنون Ice Universe یکی دیگر از افشاگران معتبر چینی نوید یک دوربین فوق عریض ارتقا یافته را داده است.

به گزارش gsmarena، طبق اعلام Ice Universe پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا یک دوربین 50 مگاپیکسل فوق عریض با استفاده از سنسور ISOCELL JN3 سامسونگ با اندازه پیکسل 0.7um را با خود به همراه دارد.

راهنمای خرید تکراتو

تفاوت گلکسی اس 25 اولترا با نسل قبلی چیست؟

البته Ice Universe حامل خبر بد هم هست و گفته که این تنها دوربینی است که ارتقا پیدا می‌کند. سایر موارد نسبت به گلکسی S24 Ultra بدون تغییر باقی می‌مانند. اگر این گزارش صحت داشته باشد، شایعات منتشر شده در ماه می که از وجود تله 3x خبر می‌داد، رد می‌شود.

بنابراین، یک بار دیگر دوربین اصلی ISOCELL HP2 200 مگاپیکسلی (که با فرآیند جدیدتر ساخته خواهد شد اما خود مدل بدون تغییر است)، همان دوربین 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری با استفاده از سنسور IMX754 سونی و همان 50 مگاپیکسل دوربین با زوم 5 برابری با استفاده از IMX854 سونی را خواهیم دید.

شایعات دیگر ادعا می‌کنند که پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام در سطح جهانی عرضه می‌شود.

متاسفانه در سایر موارد از جمله رم، صفحه نمایش بزرگتر با حاشیه‌های کوچکتر و ظرفیت باتری با نسل قبلی خود گلکسی اس 24 اولترا برابر است. با اینحال وقتی که عرضه شود، مدال نازک‌ترین پرچمدار سامسونگ را از آن خود خواهد کرد.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر