coinex
otetmarket
propification.com

شرایط فروش اقساطی آریزو 8 شهریور 1403 [+ قیمت]

شرایط فروش اقساطی آریزو 8 شهریور 1403 اعلام شد. این خودرو در دسته خودروهای سدان قرار دارد و باید بگوییم که لوکس‌ترین سدان‌ چینی بازار عرضه شده است.

مدیران خودرو برای دومین بار در شهریورماه، طرح فروش نقدی و اقساطی آریزو 8 اکسلنت را اعلام کرد. این خودرو که در زیرمجموعه فونیکس است، جدیدترین و بهترین سدان مدیران خودرو است. البته نباید از عنوان لوکس‌ترین سدان چینی بازار ایران به راحتی گذشت که برازنده این خودرو زیباست. به هر صورت جزئیات شرایط فروش اقساطی آریزو 8 شهریور 1403 با ارسال جدیدترین بخشنامه فروش این شرکت اعلام شده و متقاضیانی که بیش از 2 میلیارد تومان پول در حساب خود دارند، می‌توانند این خودرو را سفارش دهند.

راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش اقساطی آریزو 8 شهریور 1403

مدیران خودرو جدیدترین بخشنامه فروش محصولات خود را ویژه فونیکس آریزو 8 اکسلنت به اطلاع نمایندگی‌های مجاز فروش رساند. قیمت آریزو 8 اکسلنت 2 میلیاردو 189 میلیون و 600 هزار تومان است که برای شرایط فروش نقدی لازم است کل مبلغ در زمان ثبت‌نام پرداخت و در شرایط فروش اقساطی باید مبلغ 1 میلیاردو 94 میلیون و 500 هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت پرداخت شده و مابقی بهای خودرو در اقساط معین پرداخت می‌شود.

شرایط فروش اقساطی آریزو 8 شهریور 1403

فونیکس آریزو 8 اکسلنت در این طرح فقط با رنگ‌های مشکی و سفید عرضه شده و انتخاب دیگری برای مشتریان وجود ندارد. همچنین موعد تحویل آریزو 8 اکسلنت 90 روزه اعلام شده است. به جدول زیر دقت کنید:

روش فروش پیش‌پرداخت اقساط
نقدی ۲,۱۸۹,۶۰۰,۰۰۰
اقساطی ۵ ساله با پیش پرداخت ۵۰% ۱,۰۹۴,۵۰۰,۰۰۰ ۳۰,۸۵۴,۴۷۱
اقساطی ۵ ساله با پیش پرداخت ۸% ۱,۸۶۰,۶۵۰,۰۰۰ تومان ۹,۲۵۶,۳۴۱

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش لوکس‌ترین و قوی‌ترین سدان مونتاژی بازار ایران چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر