coinex
otetmarket
propification.com

اعلام شرایط پیش فروش ایران خودرو ؛ پیش فروش ری را و سایر محصولات [+ جدول]

متقاضیان عادی طرح فروش ایران خودرو که شرایط پیش فروش ایران خودرو را انتخاب کرده و در قرعه‌کشی برنده شده‌ بودند، باید ادامه روند را طبق جداول زیر طی کنند.

دو روز پیش و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی متقاضیان عادی ، شرایط فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو نیز اعلام شد. طبق بخشنامه فروش ایران خودرو ، برنده شدگان طرح از 18 شهریور 1403 تا 28 شهریور مهلت دارند کل مبلغ خودرو تخصیص‌یافته را پرداخت کنند. موعد تحویل این طرح حداکثر 90 روزه است. حال پس از گذشت این زمان، شرایط پیش فروش ایران خودرو نیز منتشر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

طبق بخشنامه‌ای که ایران خودرو منتشر کرده است، سه موعد تحویل برای متقاضیان عادی طرح پیش‌فروش درنظر گرفته شده که هرسه آنها در زمستان 1403 خواهد بود. برهمین اساس و طبق اطلاعات پیشین، متقاضیان برنده شده طرح پیش‌فروش ، باید مبلغی را به عنوان علی‌الحساب پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو را در زمان تحویل و به نرخ روز پرداخت نمایند. جزئیات شرایط پیش‌فروش محصولات ایران خودرو را در ادامه مطلب دنبال کنید.

شرایط پیش فروش ایران خودرو اعلام شد

عصر روز شنبه، 17 شهریورماه نتایج قرعه‌کشی طرح عادی محصولات ایران خودرو اعلام و منتخبین طرح معرفی شدند. قرعه‌کشی از بین خودروهای بنزینی محبوب ایران خودرو انجام و یکی از اولویت‌های انتخاب شده در طرح پذیرفته شده و به متقاضی تخصیص داده شد. لازم به ذکر است که هنوز نتایج قرعه‌کشی خودروهای برقی اعلام نشده است.

پس از اعلام شرایط فروش فوق‌العاده، شرایط پیش‌فروش محصولات ایران خودرو نیز اعلام شده است. طبق بخشنامه ارسالی ایران خودرو، سه اولویت دی، بهمن و اسفند 1403 برای منتخبین درنظر گرفته شده است. بدین‌‌منظور سه جدول نیز منتشر شده تا متقاضیان از شرایط باخبر شوند. براساس این جداول، ری را برای دی 1403 تحویل مشتری نمی‌شود و موعد تحویل ری را فقط بهمن و اسفند 1403 است.

گفتنی‌ست که در این طرح فقط 5 هزار دستگاه خودرو ری را عرضه شده است؛ در صورتی که ابتدا قرار بود 10 هزار دستگاه تخصیص یابد. جداول شرایط پیش‌فروش خودورهای ایران خودرو به شرح زیر است:

منتخبین این طرح لازم است مبلغ پیش‌پرداخت را از دوشنبه، 19 شهریور 1403 تا پایان روز پنجشنبه، 29 شهریور 1403 پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی منتخب چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر