coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

زمان عرضه و ویژگی‌های گوشی پرچمدار جدید ریلمی فاش شد

شرکت ریلمی اخیرا مدل‌های زیادی از جمله ریلمی 13، ریلمی 13+ و نازرو 70 توربو 5G را در هند معرفی کرده است. علاوه بر این، قرار است در همین هفته یک گوشی میان‌رده دیگر به نام ریلمی P2 Pro نیز در این کشور معرفی شود. اما گزارش‌های تازه حاکی از آن است که این شرکت بر روی پرچمدار نسل بعدی یعنی ریلمی GT 7 Pro کار می‌کند.

بر اساس پست‌های اخیر منتشر شده توسط “ژو چی چیس”، معاون و مدیر بازاریابی جهانی ریلمی، جزئیات کلیدی این گوشی پرچمدار فاش شده است. یکی از نکات اصلی که در شایعات تازه منتشر شده به آن به صورت خاص اشاره می‌شود، وجود دکمه‌ای است که شبیه به دکمه کپچر آیفون 16 عمل می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

عرضه ریلمی GT 7 Pro زودتر از مدل ریلمی GT 5 Pro

اپل اخیراً سری آیفون 16 را معرفی کرده است و یکی از ویژگی‌های برجسته آن، دکمه جدید کنترلی دوربین است. این دکمه یک کلید حساس به فشار جامد است که با فشار کم می‌تواند روی سوژه فوکوس کند، با فشار بیشتر عکس بگیرد و با حرکت به چپ یا راست، برای زوم استفاده شود.

ماه گذشته گزارش شد که سری گوشی‌های جدید اوپو Find X8 نیز ممکن است به چنین دکمه حساس به فشار مجهز شوند. در جدیدترین پست در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، ژو چی اعلام کرده است که گوشی آینده ریلمی نیز به دکمه جامد مشابه دکمه کنترل دوربین آیفون‌های جدید مجهز خواهد بود. هرچند او به طور مستقیم نام این گوشی را ذکر نکرده، اما احتمالاً این ویژگی برای ریلمی GT 7 Pro در نظر گرفته شده است.

پست اخیر "شو چی" در اپلیکیشن X در رابطه با Realme GT 7 Pro
پست اخیر “ژو چی” در اپلیکیشن X در رابطه با Realme GT 7 Pro

پست اخیر ژو چی در شبکه اجتماعی ویبو همچنین به زمان معرفی ریلمی GT 7 Pro اشاره دارد. او اشاره کرده که این گوشی زودتر از مدل قبلی یعنی ریلمی GT 5 Pro که در دسامبر 2023 معرفی شد، رونمایی خواهد شد. این بدان معناست که احتمالاً ریلمی در نوامبر امسال این گوشی را در چین معرفی خواهد کرد.

در پست دیگری که قبلاً در X منتشر شده بود، ژو چی تأیید کرد که گوشی GT 7 Pro امسال در هند نیز معرفی خواهد شد. با توجه به اینکه رونمایی در چین احتمالاً در نوامبر انجام می‌شود، به نظر می‌رسد این گوشی به صورت جهانی در دسامبر عرضه شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که ریلمی قصد دارد گوشی GT 7 Pro را به عنوان اولین گوشی جهان با پردازنده اسنپدراگون8 نسل 4 معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر